Vallhall Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei Har flytttet å nå vil ikke Xboxen komme på nett. I network settings er det heller ikke noe alternativ for trådløs nett. Har nettadapter til 360 som blinker rødt, å etter det jeg forstår betyr det at det er klart til å konfigureres. Alt virket fint der jeg bodde før så dette forstår jeg ikke....her trenges det eksperthjelp Takk på forhånd Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Brukker du samme trådløse ruter som før? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Takk for svar Nei det gjør jeg ikke , så vidt jeg kan se er det bare fargen som er forskjellig. Det første var et svart modem fra telenor, men nå bruker jeg det nye hvite fra samme operatør...men jeg bruker ikke telenor som leverandør nå, kun modemet Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Takk for svar Nei det gjør jeg ikke , så vidt jeg kan se er det bare fargen som er forskjellig. Det første var et svart modem fra telenor, men nå bruker jeg det nye hvite fra samme operatør...men jeg bruker ikke telenor som leverandør nå, kun modemet Du kan ikke bare uten videre benytte seg av et modem konfigurert for Telenor på en annen aktørs bredbåndslinje. Du kan få kontakt mellom Xbox og modemet/ruteren over WiFi, men det er sikkert ikke kontakt mellom modemet og bredbåndslinjen. Hvilken leverandør har du nå? Fikk du ikke med en ruter/modem fra ny leverandør? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 prøv å resett settings i xbox menyen. (network) Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sorry glemte å svare. Gjør som han over meg sier, det burde nok fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå