Erling E. Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 På tide å få litt luft under vingene igjen. Microsoft Flight Simulator er igjen tilbake, nå i 2004-innpakning og klar til avgang. Nå ønsker utviklerne å markere 100-årsjubileet for motorisert flyvning med enda en utgivelse av den sålangt suverene simulatorserien. Foran oss venter spennende oppdateringer og nyvinninger. Les hele sniktitten Lenke til kommentar
mr x Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 jeg elsker disse spillene,har kjøpt dem siden 98 versjonen kom ut. dette er realisme ,slik skal spillene være,ingen arcade greier. vet at disse spillen ikke passer alle,noen syens det er for vanskelig og stille alt inn og lære seg om autopiloter og kompasset og slik. men det er akkurat det som er greia,jeg må innrømme det er en del jeg ikke kan ennå.disse raidio-fyrene,vanskelig og navigere etter di. så jeg gleder meg til Microsoft Flight Simulator kommer,men bra dette med været.ser jo mye bedre ut.og bedre navigasjons-utstyr. så dette spillet ligger høyt på min liste. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 jeg elsker disse spillene,har kjøpt dem siden 98 versjonen kom ut.dette er realisme ,slik skal spillene være,ingen arcade greier. vet at disse spillen ikke passer alle,noen syens det er for vanskelig og stille alt inn og lære seg om autopiloter og kompasset og slik. men det er akkurat det som er greia,jeg må innrømme det er en del jeg ikke kan ennå.disse raidio-fyrene,vanskelig og navigere etter di. så jeg gleder meg til Microsoft Flight Simulator kommer,men bra dette med været.ser jo mye bedre ut.og bedre navigasjons-utstyr. så dette spillet ligger høyt på min liste. Hvorfor føler jeg at det er en feiltakelse at du ikke har joystickene og ror-pedalene og throttlene dine lista opp i signaturen? Neida bare tøyser. Elsker flyspill, bare er ikke fullt så godt utrusta som jeg skulle ønske jeg var. Faktisk har den gode gamle Saitek-comboen min svikta for flere år siden, uten å ha fått noen arvtager ennå! Men jeg tror vi er litt forskjellige flygere. Jeg flyr mest bare for å fly - helt til jeg kræsjer - gjerne med de mest bisarre doninger. Har liksom ikke tålmodigheten til å fly "ordentlig". Kanskje den kommer med alderen. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 jeg elsker disse spillene,har kjøpt dem siden 98 versjonen kom ut.dette er realisme ,slik skal spillene være,ingen arcade greier. vet at disse spillen ikke passer alle,noen syens det er for vanskelig og stille alt inn og lære seg om autopiloter og kompasset og slik. men det er akkurat det som er greia,jeg må innrømme det er en del jeg ikke kan ennå.disse raidio-fyrene,vanskelig og navigere etter di. så jeg gleder meg til Microsoft Flight Simulator kommer,men bra dette med været.ser jo mye bedre ut.og bedre navigasjons-utstyr. så dette spillet ligger høyt på min liste. Hvorfor føler jeg at det er en feiltakelse at du ikke har joystickene og ror-pedalene og throttlene dine lista opp i signaturen? Neida bare tøyser. Elsker flyspill, bare er ikke fullt så godt utrusta som jeg skulle ønske jeg var. Faktisk har den gode gamle Saitek-comboen min svikta for flere år siden, uten å ha fått noen arvtager ennå! Men jeg tror vi er litt forskjellige flygere. Jeg flyr mest bare for å fly - helt til jeg kræsjer - gjerne med de mest bisarre doninger. Har liksom ikke tålmodigheten til å fly "ordentlig". Kanskje den kommer med alderen. bruker faktisk tastatur på spillet,tro meg det funger best. er jo mest når man letter og lander og man trenger tastaturet og styre med...hvis man får til autopilotene,er det ingen pro og holde flyet i lufta. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 hva er systemkravet for dette spillet da? virker som det krever no inni granskauen mye... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 hva er systemkravet for dette spillet da? virker som det krever no inni granskauen mye... Dette var en betaversjon, og vi fikk ingen melding om systemkravene, dessverre. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 hva er systemkravet for dette spillet da? virker som det krever no inni granskauen mye... Dette var en betaversjon, og vi fikk ingen melding om systemkravene, dessverre. men på hvilken pc kjørte dere den på,når dere testa betaversjonen. fins det noe offesiell utgivelsedato ? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 men på hvilken pc kjørte dere den på,når dere testa betaversjonen. fins det noe offesiell utgivelsedato ? Kjørte på en P4 2.26 GHz, 1024 MB RAM, 9700PRO Radeon, Windows XP. Den foreløpige lanseringsdatoen i Norge er tidlig august. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 tusen takk for et meget bra svar... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 oh joy! oh joy! oh joy! Sitter og sikler her, nyderlige screens Nå må jeg inrømme at jeg ikke leste artikkelen/previewen(leste ikke overskriften heller, blei helt blenda når jeg så bilda ) Men har lest andre steder på nett, og definitivt en av de store nye tinga er nå at man kan styre instrumenta fra virtual cockpit. Noe jeg har svana veldig i tildligere utgaver, enderlig får "top-hat"en på joysticken jobb igjenn *setter igang nedlasting av betaversonen* (og nei, jeg forteller ikke hvor du kan finne den) Får vel skumme gjennom og lese hva som står om spillet også da Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Kravet er vel en 450 mhz pc eller noe slikt. Det er jo selvfølgelig helt bort i natta og bruke en slik pc på dette spillet. Men jeg mener jeg har lest ett sted at hvis du klarer å kjøre fs2002 fint vil det gå fint. Dette spillet skal visstnok gi høyere framerate. Skyene tar visst en del fps. Gleder meg som en unge til dette! Får håpe addons blir gitt ut kjapt etter release. Etter min mening er det de som gjør at spillet virkelig når opp. Norway airports og andre sceneries + Dreamfleets 737. Det som er litt dumt er at FSUIPC.dll modulen nå blir payware. Denne trengs til mange addon programmer og fly. Det er ett kommunikasjonsprogram mellom FS og andre programmer. Lenke til kommentar
propel Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 *** Link til nedlasting av Flight Simulator 2004 via BitTorrent er sensurert *** Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 propel: Bruk din 30 dagers ferie fra forumet til å lese retningslinjene. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Har alltid hatt sansen for flyspill, men det er en ting som plager meg litt når jeg ser på skjermbildene. Virker som om de har hatt det veldig travelt med å bygge landskapsteksturer. Det er et kjempepluss at flere og flere bygninger vises langs bakken (slik at det ikke blir så flatt), men det hadde vel gått an å autogenerere teksturer underveis eller noe i den retning? Se for eksempel skjermbildet øverst til høyre helt nederst i siden (Mount Rushmore?). http://www.gamer.no/bilder/spill/flight_si...f_flight/74.jpg Ser litt snodig ut med masse trær oppå noe som ser ut som grafikk slik den gjorde for mange år siden. Eller er det bare meg som er FOR kritisk? Nuh vel, blir vel forbedret i FS2005. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Du har helt rett b-urn. Det er helt korrekt. Teksturene er fremdeles litt bland og overforstørret, men en kan rett og slett ikke regne med noe annet. Skulle likt å sett teksturene blitt brukt på små området, absolutt, i stedet for å la dem strekkes altfor mye utover. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Lennart (Arvidsson hvis jeg husker korrekt) kom med noen nydelige teksturer til FS2002 som passet bra for Europa. Håper han svinger seg denne gangen og. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 b-urn: Samme klagene som jeg hadde mot FS2002 i sin tid. Bakken i 2004 ser ut til å være meget lik den i 2002. Ser flott ut på 100,000 fot, men lengre ned ser den bare for jævli ut. CFS3 led spesielt av det (blant andre ting). Foretrekker mer 'fake' terreng, som f.eks WWII Fighters og IL-2 har mot "photorealistic" texturer som ikke ser ekte ut. Øystein Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Mr. X Tastaturet er gjerne best, men det mest realistiske vil være å bruke flightstick i kombinasjon med tastatur.. Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 noen som vet om FS2004 støtter flexiwings? eller er innebygd så du slipper alle bøyepunktene på flyvingen? på visse fly kan du faktisk se 2-3 "brekk" på flyvingen. noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hei, Plutselig bare "fant" jeg beta-versjonen på pc'en min. Men det går ikke an å røre innstillingene. Noen som vet hvordan jeg gjør det? F.eks. skifte oppløsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg