sixtysixg Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Finnes det nattjobber som krever litt eller ingen utdanning som man kan tjene mye på? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Finnes det nattjobber som krever litt eller ingen utdanning som man kan tjene mye på? Tror ikke man tjener all verden på det, men det finnes jo folk som jobber som nattevakt på hotell og lignende. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg vil anbefale deg å søke jobber innen helsesektoren. Jobber selv som hjemmehjelper, og hører at behovet er enormt for nattevakter på sykehjem f.eks. Det er relativt godt betalt (da sier jeg relativt m.t.p. at man er ufaglært), og mange av stillingene er såkalte "Hvilende nattevakter", det vil si at du har eget soverom, og har lov til å sove på vakt. Utenom det er det bensinstasjonjobbing, igjen av erfaring, er det rimelig godt betalt og man kan anslå en lønn som omtrent er brutto 1600,- skiftet. (+/- noe sikkert, har ikke helt tallene i hodet) Ha med rikelig med lesestoff eller annen underholdning!! Ellers er det nattevakter både hvilende og våkne på forskjellige hoteller. Hvis du ønsker hvilende nattevakt burde du satse på et mindre hotell, hvor kundetrykket er forventet å være noe lavere, enn ved f.eks. Oslo Plaza. Håper det hjalp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Som sentralbordoperatør trenger man 'som regel' ikke noen spesiell utdanning. Slike jobber krever jo så klart en viss serviceinnstilthet, og med tanke på at slike plasser pleier å være preget av gjennomtrekk så vil det være lett å få jobb vil jeg tro. Rolige netter på ukedager og gode lønninger. Selv har jeg 1680 +/- for denne vakta jeg sitter på nå (22.45 - 08.00) før skatt. Mer på helg så klart. Lenke til kommentar
Lars81 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Finnes det nattjobber som krever litt eller ingen utdanning som man kan tjene mye på? Visst du på en eller annen måte kommer deg innenfor annleggsbransjen innen bygg og vedlikehold av vei, tunnel osv... kan du tjene ganske bra. Som for eksempel hjelpemannskap, trafikkdirigent osv... Men det kommer selvfølgelig ann på hvilket type arbied du trives med. Jeg har selv jobbet med bygg og anlegg, med mye nattarbeid. Mye hardt arbeid, men jeg trives veldig godt, og tjente 215 kr timen på dagtid + bonus + overtid + nattillegg som var ganske bra. Jeg ville uansett anbefalt å kommet innenfor en privat bedrift. Der er de litt mer cowboy og spiller etter sine egne regler, som du kan dra godt nytte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå