Nicht Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hei. Jeg lurer på; siden jeg har hørt, noen som har hatt det, tror jeg. At det finnes en usb dings du kan kjøpe for en periode, altså, jeg trenger den for 2 uker, til og surfe på internett på egen laptop i utlandet. Sikkert telenor? Men kan ikke se jeg finner en slik. Er bare 3 forskjellige telenor mobile bredbånd og velge, og de kjøper du vel fast, ikke bare fore en periode? Jeg trenger nemlig bare slik internett i 2 uker da jeg skal til syden slik jeg kan surfe på egen pc. Altså noe til en fast pris så jeg betaler på forhånd! Ikke noe etter hvor mye jeg bruker den. Endret 9. januar 2011 av Nicht Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg vil STERKT anbefale deg å bare kjøpe noe kontantkort greier eller lignende i det landet du reiser TIL. dersom du skal sitte i f.eks. spania og surfe på et telenor abonemang fra norge, så kan det fort koste deg 20-30 kr pr MegaByte, noe som tilsvarer at det blir svindyrt.. da er det bedre å undersøke mulighetene i det landet du skal være i, hva som er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Kan du utdype det, evt hjelpe meg. Har ikke peiling på dette. Er tyrkia jeg skal til. Lenke til kommentar
Fillmore Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 En grei regel: Skal du lengre vekk enn skandinavia legger du det mobil bredbåndet igjen hjemme i skuffen, og evt skrur av mobilsurf på mobilen. Jeg ville heller satset på evt trådløst nett på hotellet. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 I verste fall internettkafé. Faren min har alltid med mobilt bredbånd til utlandet, men jobben betaler. Regner med at regningene hans ligger på 4-6000 tusen når han kommer hjem. Gjør som filmore sier. Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Jeg hater internett cafeer og ikke minst, det er ikke trådløst internett på hotellet. Endret 11. januar 2011 av Nicht Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Hvorfor kan ikke bare alle pc er ha innebygd modem? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Back to topic; anbefaler å la det mobile bredbåndet ligge hjemme, mitt abb. som er One Call så koster det 12,90 pr 100kb for å surfe med det mobile bredbåndet, da vil det si at jeg må betale 129kr for 1MB, å det vil si igjen at hver gang du laster vg.no så har du brukt ca 170 - 230 kr. Verd det? Nei. Finn deg trådløse nettverk der, MYE billigere. Endret 11. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Telenor sine priser i tyrkia: Priser fra Norden og EU/EØSOpptil 50 MB/døgn 150,- Pr MB etter 50 MB 10,- Priser Telenor. Tyrkia er vel med i EU? Vist ikke er det 40Kr/MB Sier seg fort da at dette er uaktuelt for noe annet en meget viktig kommunikasjon. Mitt beste tips er som over. Kan også sjekke med lokale mobilleverandører om bredbånd, men tviler på at de har et 2 ukers abo. Men verd å sjekke. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvem blir EUs nye medlemmer? EU, 22.11.2010 10:28 Forhandlingene med Tyrkia er gått noe ned i tempo, og tyrkisk EU-medlemskap synes stadig å ligge noen år fram i tid. - Ikke mange kan være tilfredse med det nåværende tempoet i forhandlingene, mente utvidelseskommissær Füle. Kilde: http://www.jasiden.no/Nyhetsarkiv/EU/Hvem-blir-EUs-nye-medlemmer Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) du kan sjekke denne: http://lebara.no/mobil/priser/abonnement/499 De skryter av fastpris inkludert utlandet. Og der står Tyrkia oppført, uten at jeg har lest vilkårene med lupe. Det kan du gjøre Endret 11. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Det er ikke mobil abb. jeg trenger. Men steng denne tråden. Da jeg ikke er sikker på og få internett i Tyrkia, så holder jeg meg hjemme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ok, ro ned litt folkens. Bruk normal folkeskikk så slipper jeg å gi dere noen advarsler. Capiche? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå