Gå til innhold

Led cube 8x8x8 - trenger hjelp til å vinne laser cutter!

chrmoen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har laget denne LED cuben sammen med en kamerat, og lagt ut en step-by-step guide til hvordan man lager sin egen på Instructables.com:

http://www.youtube.com/watch?v=6mXM-oGggrM

Vi er med i Instructables sin årlige Epilog Challenge, hvor man kan vinne en $8.000 (USD) laser cutter! Med en laser cutter kan man kutte og gravere mange typer materiell. Man kan f.eks gravere bilder på lokket til en laptop eller mobiltelefon, eller presisjonskutte plater av tre, plast og metall.

Vinnerkriteriene er i følge Instructables å lage "Something awesome!", og vi har fått 116.000 views siden mandag, og over 300.000 på youtube.

Men, det er noen luringer fra USA som har laget en høytalerboks og fått den lokale radiostasjonen til å be folk om å stemme på de :/ De har 13.000 views (dvs mindre awesome), men fremdeles leder de i antall stemmer!

Vi trenger hjelp til å sikre norsk seier i Epilog Challenge!

Hvis du syns LED cuben i videoen over er überkul og fortjener førsteplass, setter vi utrolig stor pris på om du tar deg 30 sekunder til å gjøre følgende:

1) Lag en konto på instructables.com. http://www.instructables.com/account/register

2) Gå til vår instructable og trykk på vote-knappen øverst i høyre hjørne. http://www.instructables.com/id/Led-Cube-8x8x8/

Som takk for hjelpen lover vi å publisere flere kule prosjekter som dette! :D

Mvh

Christian og Ståle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

oh my fucking lord! den LED saken deres var rå! er det mulig å kjøpe slike? mye bedre enn en høytaler. om jeg klarer å overvinne min latskap så skal jeg reggistrere meg og stemme på dere!

Lenke til kommentar

Wow, den var rimelig kul. Og så kul den var i denne størrelsen kan jeg ikke tenke meg hvor rått det må være om den en eller annen gang blir laget en hel haug ganger større. Stemte på dere, jeg. :)

EDIT: Og btw; jeg vil ha en. :dribble:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Ikke noe problem å registrere seg med fake mail da, i og med at man ikke trenger å bekrefte mailen sin eller noe slikt. Synes dere fortjener seieren ganske mye mer enn den høyttalerboksen. Om dere får masseprodusert dette på et eller annet vis kan dere jo gjøre skikkelig business ut av dette her. Jeg hadde kjøpt den (til en ikke altfor altfor dyr penge)!

Lenke til kommentar

Ikke noe problem å registrere seg med fake mail da, i og med at man ikke trenger å bekrefte mailen sin eller noe slikt. Synes dere fortjener seieren ganske mye mer enn den høyttalerboksen. Om dere får masseprodusert dette på et eller annet vis kan dere jo gjøre skikkelig business ut av dette her. Jeg hadde kjøpt den (til en ikke altfor altfor dyr penge)!

Enig! Dritkul nattbordspynt da! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...