Gå til innhold

Runescape Quest - Recipe for Disaster

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om noen klarer og finne en liste over alle skills"a" man må ha for og bli helt ferdig med Recipe for Disaster. Jeg ble midlertidig bannet fra RuneScape's forum for og ha klaget over og blitt "rolled back" (mista alle levlene ned til 10...). Så, jeg er altså ute etter en helt enkel liste over alle levlene man trenger for og få gjort Recipe for Disaster questet og alle andre quest en må ha gjort for og få gjort unna questet. Takk ^^

Endret av Dicorn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For requirements til hver del: http://www.zybez.net/quests/106/recipe_for_disaster/

Alt:

Skills: 70 Cooking, 48 Agility, 20 Firemaking, and the ability to defeat a level 227 monster.

Quests: Cook's Assistant, Fishing Contest, Goblin Diplomacy, Big Chompy Bird Hunting, Biohazard, Demon Slayer, Murder Mystery, Nature Spirit, Priest in Peril, Restless Ghost, Witch's House, Gertrude's Cat, Shadow of the Storm, Lost City, Legend's Quest, Monkey Madness, Desert Treasure, Horror From the Deep. You must also have 175 Quest Points.

What You Need: Eye of Newt, Rotten Tomato, Greenman's Ale, 2 Lemons, an Orange, Pineapple, Cocktail Glass, Cocktail Shaker, Knife, Ashes, about 250gp, 2 pots of Flour, 3 buckets of Milk, 2 Eggs, 2 bowls of Water, 4 Asgarnian Ales, Ice Gloves, Charcoal, Spice (or Gnome Spice), a Fishing Bait, 2 loaves of Bread, Orange Slice, blue, green or purple Dye, 3 Bronze Wires, Needle, Fishbowl, Pestle and Mortar, Raw Cod, Cake Tin, a Kitten or Cat (any stage), Stews, Hatchet, Pickaxe, Ogre Bow, Ogre or Brutal Arrows, Iron Spit, Log, Tinderbox, Ogre bellows, Ball of Wool, Pot of Cream, Raw Sweetcorn, Hatchet, Machete, Pot, Raw Chicken, Dramen Staff, Anti-Dragonfire Shield, Rope, M'Speak Amulet, Ninja, Guard and Zombie Greegrees.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...