tjoo.. Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg har laget et skjema, i dette skjema vil jeg at et av feltene skal huske hva brukeren har trykket i det. (eks. En bruker trykker Ola Normann i feltet neste gang han kommer til siden står det automatisk Ola Normann) Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <script type="text/javascript"> function myFunction() { var myValue = retriveCookie('myCookie'); if (myValue == '') { document.cookie = 'myCookie=kelas er konge!!!;expires=' + (new Date(new Date().getTime()+(3600000*24*30))).toGMTString(); document.write('set cookie'); } else { document.write(myValue); } } function retriveCookie(str) { var arrayCookie = document.cookie.split("; "); for (var i=0; i < arrayCookie.length; i++) { var tmp = arrayCookie[i].split("="); if (str == tmp[0]) { return unescape(tmp[1]); } } return ''; } </script> </head> <body> <script type="text/javascript"> myFunction(); </script> </body> </html> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå