bjornw7 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kjøpte nytt modem til bredbåndet pågrunn av oppgradering til høyere hastighet. Hadde Speedtouch 510i før, men når jeg skal koble til det nye multimodemet ser jeg at dette har annen DSL input, altså vanlig RJ45 kontakt. Mens det gamle speedtouch modemet har RJ11 kontakt. Hvordan skal jeg få dette til å fungere? På forhånd takk Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 du trenger bare en overgang fra RJ11 til RJ45 Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Hvor får man kjøpt sånt? Har sett på komplett og diverse andre steder men finner ikke noe, kanskje det bare er jeg som er dårlig til å lete. Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Her he du 2 forskjellige valg Kabel Adapter Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du kan bruke en vanlig nettverkskabel. Det går også an å bruke den gamle kabelen (de to i midten er signalbærere), men det blir litt ustabilt mekanisk. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 det fulgte med alle kabler i esken. (hvis du fikk det fra telenor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå