Dufen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 http://www.stalker-videogame.com/ Lurer på om det er noen som spiller dette online? Funker det og er det noen vits å installere for å teste det online? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg spiller det, men ikke online Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Installerte det å testa det, men fikk ikke connecta til en eneste server Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Antar det er Shadow of Chernobyl. Har spilt det litt på nettet, men stoppet etter noen få runder. Multiplayeren er ikke dårlig, men singleplayeren er bedre. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Husker det var mange som klagde på at spillet enten fungerte eller ikke. Man måtte ha en maskin som var korrekt satt sammen for at det skulle fungere. Jeg prøvde det på en splitter ny laptop og kom ikke inn på servere Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du har nyeste patch? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Hahaha, jeg visste det var noe jeg hadde glemt Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 sjekk brannmur i tillegg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Sjekka den og det var greit, er nok bare patchen som mangler... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Er det noe co-op muligheter, eller er det bare "arena"? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Arena er vel i singpleplayer. Multiplayer er TDM på kart fra SP. Iallefall slik sist jeg sjekka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå