Luraguttn Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Heisann, har sett flere facebook grupper som bare har facebook.com/<gruppenavn> hvordan skaffer jeg dette til min gruppe? Har også sett at noen facebook grupper har faner med egne navn og eget content, er dette noen fordeler som kommer med facebook.com/<gruppenavn> ? Takker for svar. Lenke til kommentar
Luraguttn Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Ingen som har svar på dette ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har du prøvd å lage en gruppe? Lenke til kommentar
Luraguttn Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Har du prøvd å lage en gruppe? Har faktisk det ja, vanligvis får alle grupper facebook.com/group.php osv osv, men du kan skaffe deg facebook.com/<gruppenavn> er det noen som vet hvordan? Ser også at grupper kan lage faner med egne navn, og legge inn eget innhold av denne fanen, vet noen hvordan man fikser dette? P.S : Jeg har prøvd og google dette uten hell. Endret 16. januar 2011 av Luraguttn Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Har du skjekka developer-siden til facebook? Lenke til kommentar
Luraguttn Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Har du skjekka developer-siden til facebook? Trodde nå developers bare var for applikasjoner, men igjen med applikasjoner klarer du heller ikke lage med egne faner. Men skal kikke litt der inne og gir deg en beskjed etterpå hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Luraguttn Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Har nå lest på developers sia til FB og står ingenting ting som kan hjelpe meg der heller.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 For å lage faner; rediger side-> applikasjoner -> FBML. Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 såvidt jeg har fått med meg, må du ha over 100(don´t shoot me if i´m wrong) for å kunne ha facebook.com/ettellerannet Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Man må ha over 1000 medlemmer/fans. That's it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå