Helnes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hei. Har kjøpt meg Nokia N8, som jeg er fornøyd med. Har noe som mest sannsynlig er et brukerproblem. Når jeg skal ringe kontofonen, får jeg beskjed om å taste diverse tall for å komme til riktig valg+ at jeg må taste kontonr og kode. Når jeg får svar, forsvinner tastaturet. Trykket meg fram til et tastatur underveis,og tastet de nødvendige tallene. Imidlertid reagerer ikke kontofondama på tastingen min, og avslutter samtalen. Hvordan skal jeg finne "riktig" tastatur som funker mot banken? Regner med at dette også kan bli et problem når jeg møter automatiske sentralbord som sier " du får nå 5 valg" for å komme videre. Koster 5,- bare i oppstart for å ringe kontofon, så jeg gidder ikke å prøve og feile for lenge. a det Endret 12. januar 2011 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
morra Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Google er en av mine beste venner Nokia N8 - How to use keyboard during a call Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Tusen takk. Skjønte at det ikke var så vanskelig, men det er ikke hver dag man er utsatt for IQ- test. Oppringing, selvfølgelig Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå