branick Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvor mye er et slikt kort verdt i dag? Har det mye (om noe) å si for prisen at jeg har original emballasje med alle tilhørende koblinger og kabler? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kortet er svært lite verdt, det er jo tross alt allerede +2 år siden det ble gitt ut i 2009 og støtter desverre ikke det siste av DX11 funksjoner. Ytelsemessig er det et helt greit kort, men forvent ikke mer en maks en 500kroner for salg av det til dataentusiaster. Hvordan er støynivået på det ? Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Kortet er svært lite verdt, det er jo tross alt allerede +2 år siden det ble gitt ut i 2009 og støtter desverre ikke det siste av DX11 funksjoner. Ytelsemessig er det et helt greit kort, men forvent ikke mer en maks en 500kroner for salg av det til dataentusiaster. Hvordan er støynivået på det ? Ja er klar over alderen til kortet og at det mangler DX11 er to faktorer som drar prisen nedover. Støynivået er som forventet fra et slikt kort: Den er tilstede men aldri sjenerende. Viften kjører på 35% hastighet når jeg spiller og 23% hastighet ellers, ifølge CCC. Antall DB er jeg usikker på, men google vet svaret. Allikevel, din pris er kun 50 kroner fra prisen jeg selv tippet. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) 550kr er en fin pris Endret 9. januar 2011 av Skognisse Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Var det den ble lagt ut til på brukten også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå