Cyberfrog Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Sup dawg. Jeg har ikke vært hard mot serien. Skulle likevel gjerne sett Keith David og (spesielt) Summer Glau i noe bedre. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bare en liten tankevekker: Er Oirwell (Summer Glau) Chess' (James Frain) datter? Er fortsatt på episode 3 men fikk bare en "opening" Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Svaret er ja. Yes ! Var egentlig litt for lett. Endret 4. februar 2011 av HesteHoven Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Serien er ikke direkte dyp heller da. Enkel underholdning spør du meg. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Serien er ikke direkte dyp heller da. Enkel underholdning spør du meg. Liker det jeg. Holder på med altfor mange serier for tiden. Kult å ha en som denne Lagt merke til at fyren (The Cape) svette noe helt forjævlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå