Gå til innhold

The Cape (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

thecapen.jpg

Etter at Heroes gikk i dunken, og No Ordinary Family ikke lenger fenger noe særlig mer har jeg ventet på denne serien. Mo Ryan og Ryan McGee fra boobtubedude har anmeldt The Cape og sa det var en overraskende underholdende serie(Basert på de to første timene vel og merke). De sa det var en veldig tradisjonell superhelt-story.

I tillegg til at Vinne Jones, James Frain, David Lyons, Keith David og Summer Glau med på skuespiller-laget er

Første og andre episode sendes i natt, 9. Januar. Så det blir en dobbel seriestart.

Sesong 1 har 13 episoder i seg.

Plottet

(saksa fra wikipedia)

The series, set in the fictional metropolis of Palm City, follows an innocent cop who has been framed for a crime he did not commit and then left for dead after he is caught. He is eventually saved by a circus ringleader who prepares him with special abilities to defend himself against his foes. Separated from his wife and son, he tries to clear his name while protecting them from being killed in the event that he should be reported alive. He takes the law into his own hands by taking the guise of his son's favorite comic book hero, The Cape, after he is given a special suit that has unique capabilities. Vowing to get rid of the corruption that has taken over both the city and the police force, he goes after the person responsible for setting him up and causing his "demise".

Cast

David Lyons

Jennifer Ferrin

Ryan Wynott

James Frain

Keith David

Martin Klebba

Summer Glau

Dorian Missick

Vinnie Jones

http://www.youtube.com/watch?v=UuaK-gis9VQ

http://www.youtube.com/watch?v=ZLORcecsfWk

http://www.youtube.com/watch?v=q0WK7Hf4DOo

Diskuter serien her

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tviler på at det får så mye som en hel sesong; det er lett det dårligste stykket prime-time-TV jeg noensinne har sett. Alt er usannsynlig amatørmessing utført, fra skuespillerprestasjonene og manuset til regien, redigeringen og det underliggende premisset. Hvis det er noen rettferdighet i verden så dør serien så snart som mulig.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Synes serien er fin så langt: Passe med føleri, passe med action og drama, passe pompøs musikk, passe... teit.

Ingenting for tegneserienerdene, men paradoksalt nok så tviler jeg på om de egentlig er målgruppen.

Har noen innvendinger; er en del ting som ikke henger på greip. Men det er greit, så lenge serien ikke begynner å ta seg selv grav alvorlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ganske utrolig at de lager det møølet hær som er tydlig ripoff av The shadow, og helt klart visuellt også ifra Batman. hvorfor ikke bruke penger på og lage en kvalitetserie istedet for alle disse som blir kansellert etter en sesong og ofte før den tid også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syns serien virker litt småbra jeg :D

Summer Glau gjorde meg bare glad da jeg så henne i serien ;)

Tror denne kommer til å bli litt som Heroes hvor første sesong er knallbra og etter det går det bare nedover.

Syns det var litt dumt at alt skjedde så fort i første episode. Fra å være good cop med en fantastisk familie til å bli "The Cape" etter sånn 30 minutter ut i episoden. Ville vert litt gøyere om de viste litt hva som kom til å skje videre, hvem som var bad guys og en del mer der de viser treningen hans. Alt var jo over på 3 minutter.

Men har store forhåpninger uanset. Er på episode 3 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...