Trolltyv Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nå har jeg sett meg rundt om SSD og at disse er ganske enkelt perfekte for spill da man slipper hakking og raskere loading tid av spill. Fleste har OS i SSD'en og andre programmer som blir brukt hele tiden. Det jeg tenkte på var å ha OS og musikk, film osv. på harddisken. Og bare bruke SSD som en ren gamer lagringsplass, er dette mulig? Jeg vet ikke om dette er en enkel måte å gjøre det på, har ikke mye peiling på hvordan jeg kan få overført filene fra harddisk til SSD, altså spill + OS. Hva skjer egentlig med OS på harddisken vist jeg skal bruke SSD samtidigt? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du må Installere spillene på nytt på ssd'n, skal ikke være noen problem å ha spill på ssd og Os på hdd.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hakking osv forsvinner sannsynligvis ikke. Men loading osv går mye kjappere. Om du har en svak maskin, så blir det ikke noe spillmonster av at du kjøper en SSD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå