Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar. Ca 6000.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger hjelp til kjøp av ny bærbar pc. Jeg skal hovedsaklig bruke den til skole og surfing. Det viktigste for meg er da at den har lang batteritid og god skjerm. Ønsker også at skjermen ikke skal være mindre enn 15". Er det noen som har forslag til en maskin som passer meg? :)

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg trenger hjelp til kjøp av ny bærbar pc. Jeg skal hovedsaklig bruke den til skole og surfing. Det viktigste for meg er da at den har lang batteritid og god skjerm. Ønsker også at skjermen ikke skal være mindre enn 15". Er det noen som har forslag til en maskin som passer meg? :)

Takker for hjelp!

Vil anbefale deg å kikke på Acer TimelineX.

Jeg var veldig kritisk når jeg skulle kjøpe maskin.

Leita også rundt 5-6000 kr.

Det jeg syns er "problemet" med de fleste maskiner rundt den prisen, er at "plastikk-følelsen" er så stor.

Fant disse TimelineX-maskinene som er laget for å ha spesielt god batterikapasitet (om dette stemmer kontra andre "vanlige" maskiner vet jeg ikke, men den holder i 4 timer med Football Manager f.eks. vanlig surfing snakker vi fort 7-8 timer hvis man er påpasselig med lysstyrken).

Maskinen har tynn LED-skjerm. To GPU'er(dvs den switcher til interngrafikk når man ikke har tilkoblet strøm for å spare). Og kjennes generelt veldig solid ut, samt at den virker veldig solid. Jeg har i5-prosessor.

(Ser dog at jeg var heldig med åpningstilbud eller noe slikt, da disse fortsatt er priset ganske så høyt selv med i3-prosessor. Kanskje enda en ny serie ?!)

Endret av amunds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...