Insomniatic Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Jeg har et surroundsystem her til en gammel dvd stereo. Dessverre gikk dvdspilleren istykker, så sitter her med masse høytalere. Hadde tenkt å bruke dette til surround på rommet istede, som jeg kan koble til pc, men det jeg trenger da er denne "boksen" man kobler til røde/svarte (kanskje ingen farger også) kabler. Har ikke noen bilder men er vel en ganske lett forklaring: Kablene er sånne med eksponerte kobberledninger i enden, som man setter inn i dvdspilleren ved at man dytter ned røde og svarte tapper. Det jeg lurer på er hva denne boksen heter.(ikke DVD-spilleren) Mulig dette ble et veldig rotete innlegg, men det jeg er på jakt etter er noe til å koble til et 5.1 surround høytalersystem til pcen, der ledningene på hver høytaler er to eksponerte kobberledninger i enden av hver høytaler. Er veldig noob på lyd og anlegg og sånt, så dropp flamingen Takk Er vel slik ledningene ser ut Endret 9. januar 2011 av Latterkongen Lenke til kommentar
morra Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Er det en slik du mener? Tror det kalles en terminal (på engelsk iallefall ) Er ikke akkurat pro selv Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Tror det var mer slik; men en venn sa at en venn av han har sånn du viste til, og at det er det samme, men jeg har ikke peiling Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 På mitt anlegg går de kablene i subben min, hvor det da går en kabel videre fra subben og til pc-en min Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Forsterkar. Eventuelt kombinert med spelar eller reciever. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du trenger en surround forsterker, som f. eks. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=594814 og en dvd eller blu-ray spiller Lenke til kommentar
morra Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tror det var mer slik; men en venn sa at en venn av han har sånn du viste til, og at det er det samme, men jeg har ikke peiling Kjært barn har mange navn Såvidt jeg vet er det akkurat samme greia... Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du trenger en surround forsterker, men hvilke høytalere har du? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du trenger en surround forsterker, som f. eks. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=594814 og en dvd eller blu-ray spiller Korrekt. Bare minne om at Elkjøp har Onkyo 508 til 1795,-. Som er mye bedre enn denne som ble linket til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå