Dunno1987 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hei Dama fikk nettopp en melding fra 2373: Takk for at du bruker Sex SMS Kontakter. Aktiveringskoden din er:### . Tast inn denne for å bekrefte hvor gammel du er og at du aksepterer våre generelle vilkår. Vi har ikke bestilt noe sånt, og synes det er veldig dårlig å sende denne type meldinger. Men, poenget er. Prøver å finne ut hvem som eier 2373, eventuelt hva Sex SMS Kontakter er. Men søk i Google og Gulesider gir ingen svar, bare masse svada med tallet 2373 i seg. Mener jeg så en link her engang til en oversikt over alle fire og fem-sifra nummer som er i bruk, men finner ikke den igjen. Så håper dere kan hjelpe meg, enten med å finne eier eller nevnte liste! Vi har fått en melding, svigermor har visst fått flere. Og her er en link til Google, så dere slipper: www.google.no Endret 10. januar 2011 av Dunno1987 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Bare kaster det ut der, er det mulig at hun har kanskje har brukt det? Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Haha, tviler. Hun er nok mer reservert enn det Tror jeg konkluderer med at noen har skrevet feil telefonnummer under registrering, i og med at det ikke var noen link til noen side eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå