MysticoN Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei, lastet ned WinAMP for å høre på radio, men det er også alt jeg vil bruke den til. Har XP-Codec pack til å se filmer med. Problemet er at veldig ofte må jeg velge "default program" på AVI filer osv. JEG er 100% sikker på at jeg har gjordt dette mange ganger på de filtypene og sotte det til XP-Codec pack sin spiller men likavel åpnes filmen i winamp når jeg dobbel klikker på filer. Noen som vet hvorfor dette skjer? Ser winAMP sin logo støtt og stadig på gammle filer jeg vet at jeg har sett i XP-codec player og sotte til standard. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 det er winamp agent. I winamp: trykk ctrl+p (preferences) - general preferences - file types og velg hvilke filtyper du vil ha håndtert av winamp, hvis det ikke er noen, fjern avhakingen for "Restore file assosiations at winamp startup" og "Enable winamp agent" Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Takker så mye. Var sannelig godt å bli kvitt dette problemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå