Aksel114 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 hei, jeg var borte fra skolen både tirsdag og fredag. det er de to dagene vi har engelsk i uka. tok en tur innom itslearning nettopp, og fant ut at jeg har en oppgave som må leverest idag. Oppgaver Write a credible piece of news using passive constructions. 100-200 words. hva menes med passive constructions? noen eksempel? pleier vanligvis ikke spørre om lekser, men dette er et nødstilfelle Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Google søk: http://www.google.no/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=passive+constructions Men jeg synes du skal sende en melding til læreren din og spørre og evt spørre om en utsettelse Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) tja, problemet er bare at vi starter på ny tekst imårra og at denne teksten bare skal være på 100-200 ord som er ingenting:P EDIT: lærerene stresser så sykt siste semester i 10ende klasse Endret 9. januar 2011 av Aksel114 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 beklager sent svar, men fant du ut av det etterhvert? Mulig du kan spørre noen i klassen? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 ja, fikk lov til og levere idag:) skal spørre litt rundt omkring, så det ordner seg nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå