Mchansern Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det var ikke meningen å starte en politisk debatt. Jeg bare generaliserte alle med dreads og sa at disse sannsynligvis stemmer Rødt, går med vesker og klær laget av hemp, spiser vegetar og er alternative... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 *snip* Dreads - jeg har hørt at man kan "jukse" og bruke trelim for å få tjukke dreads kjapt og greit. Har hørt noe lignende om Zalo. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det var ikke meningen å starte en politisk debatt. Jeg bare generaliserte alle med dreads og sa at disse sannsynligvis stemmer Rødt, går med vesker og klær laget av hemp, spiser vegetar og er alternative... Og røyker.. eventyrblanding Lenke til kommentar
monstererdigg Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Drit i så jævlig mye OT.. Spurte heller ikke om deres mening, jeg stilte noen spørsmål! 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Du fikk noen også da. Oppsummert: Dreads er ikke bra for håret ditt, det er uhygienisk og dyrt. Endret 13. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://www.dreadlocks.com/ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Mye av det som står på den siden er ikke i samsvar med opplevelsen til 2 av mine kamerater som har hatt dreads. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Og ikke minst når du endelig finner ut at du har fått nok, eneste måten å bli kvitt dreadsa er å klippe det bort. Dvs tilnærmet skalle deg. Niks, du kan faktisk gre det ut slik at du slipper å klippe deg kort, men det tar en stund. Kjæresten min hadde dreads i et par år, og i høst bestemt hun seg for at hun ikke ville ha de lenger. Dreadsa hennes gikk til midt på ryggen og nå har hun hår til skuldrene. Dreads er ikke noe stress, så lenge du er flink til å holde de rene og vaske de når det trengs. Lenke til kommentar
Tantelille Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg hadde dreads i litt over ett år før jeg klipte dem av. Håret mitt var ganske langt når jeg klipte av dreadsene. Fikk børstet opp noe av dreadsene også. Var LANGT fra skalla! Letteste hårfrisyra en jente kan ha. Vaskes en gang i uken. Lukter ikke. eneste som festa seg i mine dreads var litt lo... Plukkes fort ut. Jeg vet dreads i Oslo tar maks 3500 får å lage dreads. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå