Gå til innhold

XFPS til 360

Emils.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Kom over noe som heter XFPS i går, altså du kan bruke hvilket som helst tastatur og mus til din konsoll.

Jeg begynte å søke og fant ut at de ELDRE modellen av denne konvertern har fått ujevn tilbake melding. Jeg merket at den nye typen, XFPS Live, ikke har fått noen test eller det virker som få har prøvd den.

Jeg la derimot merke til at modnet.no tar inn denne typen til kr 795.

Kom også over Xim 360. Som ikke er plug and play, men man må åpne kontrollen og montere noe der.

Men spørsmålet mitt, har noen erfaring fra denne typen før? Vet at de eldre modellen av XFPS ikke har vært så bra, men nå er det 4 år siden den første kom og da burde de utviklet seg godt.

Hvis noen har prøvd XFPS Live så si hva du synes om det, verdt penger eller ikke?

Synes ikke prisen er så ille når kontrollen ligger på 500 kr uansett. Og alle FPS gamere vet at mus og tastatur er tingen.

SKal du komme med flame uten å ha prøvd eller bare skal slakte meg fordi jeg ser på sånn så stikk. Får dessverre ikke spilt HALO og de spillene på PC. Dessuten sitter jeg med et intrykk av at dette er noe som blir mer og mer utbredt blant gamere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...