Gå til innhold

17 år, leiter etter jobb

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Hei.

Går siste året på Byggteknikk(2år)så skal jeg kjøre opp rett før sommeren å da kunne det være greit å hatt litt mer penger til kjøp av kjøretøy, forsikring og bensin.

Kunne tenkt meg jobb som lagermedarbeider etter kl 17 på hverdager kan sikkert jobbe i helgene.

Så lurte jeg på hvor jeg kunne søke for og få en rimelig times lønn til meg som er 17 år gammel. Ønsker bare å ha stillingen fram til skoleslutt da jeg begynner som lærling.

ønsket Stilling: Lagermedarbeider (jobbe på bakrommet løfting osv)

Alder: 17

Hvor: trondheim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror egentlig det skal litt til for at f.eks. en matvarbutikk vil ansette noen som bare kan jobbe et halvt år, med tanke på at det ikke er så veldig vanskelig å finne arbeidskraft til slike ufaglærte jobber. Det tar litt tid og ressurser å skulle lære noen opp i en butikk, og da ønsker butikken noen de kan ha en stund. Da jeg fikk min første jobb, ble jeg spurt hvor lenge jeg kom til å gå på skole/studere, altså indirekte spørsmål om hvor lenge jeg kom til å være tilgjengelig.

Men du skriver jo at du gjerne vil styre rundt litt på lager og slikt, og at du går byggfag. Hva med å stikke innom en av disse byggvareforetningene og spørre om de har noe ledig? Mange synes det er litt skummelt å gå inn på den måte, presentere seg og spørre etter jobb, men mange sjefer ser positivt på dette. Det verste som kan skje er at de ikke har noe ledig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...