Gå til innhold

Deca Durabolin, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Bivirkninger som ikke er reversible og som normalt kommer etter lang tids bruk av steroider kan være:

Oksehjerte som jeg nevnte i min første post, sprø blodårer, kreft eller svulster i lever og nyrer, store galleveisproblemer(Ekstremt smertefullt), sterilitet eller veldig nedsatt sædkvalitet, generelle hjerteproblemer.

Som sagt så er dette ikke reversible senvirkninger som vil invalidisere deg i større eller mindre grad. Det er ikke alle som får dette men det er veldig vanlig at man får en eller flere av disse festlige skvankene når man blir eldre og om man ikke allerede er dau så er det altså ting som man må leve med resten av livet.

I og med at du strengt tatt bare er en guttunge så kan det også være andre bivirkninger som ikke er listet her.

Som andre også har nevnt her så gjør du det også helt feil. Deca og Winstrol er effektfulle steroider, men brukt uten en testosteron base så vil de gi liten eller ingen effekt. At du heller ikke har tenkt på hvordan du skal få sparket igang egenproduksjonen av testosteron sier jo også sitt. Pregnyl er et greit preparat å bruke til slikt.

Du skriver mye jeg vet og har lest om. Men hvor har du dok. på at det kan føre til kreft og svulst?

Jeg føler at pr dags dato har jeg mye innblikk i de få tingene som er dokumentert av bivirkninger.. Så det stemmer at man kan få økt hjertestørrelse. Men det er jo et hav med bivirkninger man 'kan' få.. Og ja han er mer utsatt siden han er yngre!

Fra det jeg vet så er: Hjerteproblemer/lever,nyre svikt samt mulig sterilisering som følge av bruken de værste skadene man sånn sett har muligheten for å få.. De fleste av de gamle oldschool bodybuilderne har fått hjerteinfarkt og det er nok en sammenheng med Tung bruk av steroider og hva nå de enn har trøkt i seg løpet av livet :ohmy: Men pr dags dato er det ikke dokumentert at det er årsaken..

Hvorfor de ikke forsker på det? si det, er vel ikke penger i det..

Hva hadde skjedd om de lagde steroider uten potensielle bi effekter, jo så godt som alle småunger hadde begynt med det :hmm:

Ps: likte posten din :thumbup:

Endret av blade_slayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bivirkninger som ikke er reversible og som normalt kommer etter lang tids bruk av steroider kan være:

Oksehjerte som jeg nevnte i min første post, sprø blodårer, kreft eller svulster i lever og nyrer, store galleveisproblemer(Ekstremt smertefullt), sterilitet eller veldig nedsatt sædkvalitet, generelle hjerteproblemer.

Som sagt så er dette ikke reversible senvirkninger som vil invalidisere deg i større eller mindre grad. Det er ikke alle som får dette men det er veldig vanlig at man får en eller flere av disse festlige skvankene når man blir eldre og om man ikke allerede er dau så er det altså ting som man må leve med resten av livet.

I og med at du strengt tatt bare er en guttunge så kan det også være andre bivirkninger som ikke er listet her.

Som andre også har nevnt her så gjør du det også helt feil. Deca og Winstrol er effektfulle steroider, men brukt uten en testosteron base så vil de gi liten eller ingen effekt. At du heller ikke har tenkt på hvordan du skal få sparket igang egenproduksjonen av testosteron sier jo også sitt. Pregnyl er et greit preparat å bruke til slikt.

Deca og Winstrol kan man fint kjøre alene i første kur. Når man begynner på 2-3 eventuelt 4 bør man også bruke testosteron . Men man kan fint få gode resultater uten.

Lenke til kommentar

Deca og Winstrol kan man fint kjøre alene i første kur. Når man begynner på 2-3 eventuelt 4 bør man også bruke testosteron . Men man kan fint få gode resultater uten.

Dust, ikke lær bort ting du tydeligvis ikke kan en dritt om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En god venn av meg har også veldig lyst og begynne på Deca. Men han er redd for bivirkninger, spesielt den bivirkningen : Allergiske reaksjoner. Han er allergisk mot både hvetemel og egg. Han spiser jo en del av dette til tross for allergien, og han får en del vondt i magen. Hva mener de egentlig når de skriver at en allergisk reaksjon er en bivirkning? får han enda mer vondt i magen, eller kan han få blemmer, skorver osv.. Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

La meg gjøre det for deg ;)

steroidwarning_3.jpg

Hvis du leser under bildet står det at han har ett langt forbruk med anabole steorider.. Jeg har vært og snakket med fastlegen om akkuratt dette med bivirkninger. Han mente at etter 3-4 kur kan man risikere livstruende bivirkninger som på bildet. Han hevdet med erfaring at de 2-3 første kurene gikk problemfritt.

Lenke til kommentar

steroidwarning_3.jpg

Hvis du leser under bildet står det at han har ett langt forbruk med anabole steorider.. Jeg har vært og snakket med fastlegen om akkuratt dette med bivirkninger. Han mente at etter 3-4 kur kan man risikere livstruende bivirkninger som på bildet. Han hevdet med erfaring at de 2-3 første kurene gikk problemfritt.

Lenke til kommentar

steroidwarning_3.jpg

Hvis du leser under bildet står det at han har ett langt forbruk med anabole steorider.. Jeg har vært og snakket med fastlegen om akkuratt dette med bivirkninger. Han mente at etter 3-4 kur kan man risikere livstruende bivirkninger som på bildet. Han hevdet med erfaring at de 2-3 første kurene pleier og gå problemfritt.

Lenke til kommentar

steroidwarning_3.jpg

Hvis du leser under bildet står det at han har ett langt forbruk med anabole steorider.. Jeg har vært og snakket med fastlegen om akkuratt dette med bivirkninger. Han mente at etter 3-4 kur kan man risikere livstruende bivirkninger som på bildet. Han hevdet med erfaring at de 2-3 første kurene pleier og gå problemfritt.

Lenke til kommentar

Lær deg engelsk ;)

"had a history of..." kan bety så lite som to uker med bruk...

De bildene du postet er en veldig kjent sak, og den 21 år gamle gutten på bildene brukte steroider på en veldig feil og farlig måte.

Denne gutten tok like store doser som de største kroppsbyggerne og måtte betale med sterke bivirkninger. Hvis du leser dette og ikke har stor peiling på brukerdoser innenfor AAS, så kan jeg fortelle deg at dosene denne gutten tok ville sjokkert enhver gymrotte som popper russere på fritida.

Lenke til kommentar

Det er likt i dag...

På 70tallet da steroider kom brukte de doser som va like med medisinske doser idag. Schwarzenegger har uttalt at han er sjokkert over hvor mye dritt kids putter i seg i dag. Han har bred støtte fra mange andre eldre bodybuildere som p.g.a. mangeårig bruk (med lave doser vel og merke) har opplevd seriøse bivirkninger.

Det som TS her prøver på er i så måte sinnsykt...

Lenke til kommentar

Nå går du over på en diskusjon angående misbruk vs bruk.

Dosene til Arnold var absolutt ikke på medisinsk nivå, kuren hans en blanding av primo/deca/dbol med opp til 1000 mg i uka på oljen og 100 mg på dbol. Forskjellen på det han gjør og det kroppsbyggere i dag gjør var at han tok pauser mellom kurene, mens byggere som ronnie og jay kjører helt andre oppsett i dag.

En nybegynner med de dosene vil mest sannsynlig møte på kraftige negative bivirkninger. Og jeg kan garantere deg at disse dosene er betraktelig høyere enn doser for medisinsk bruk.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

må bare spørre, noen spesiell grunn til at du har begynt? har ikke lest så mye på tråden her men.. men så vidt jeg har hørt er det også farlig og slutte med steroider.. stemmer det? egentlig ser jeg ingen grunn til og begynne med steroider. Man har aldri noe og skryte av om resultatene kommer av steroider heller..

Lenke til kommentar

må bare spørre, noen spesiell grunn til at du har begynt? har ikke lest så mye på tråden her men.. men så vidt jeg har hørt er det også farlig og slutte med steroider.. stemmer det? egentlig ser jeg ingen grunn til og begynne med steroider. Man har aldri noe og skryte av om resultatene kommer av steroider heller..

Det sier vell på en måte seg selv hvorfor jeg vil begynne på steroider, som kroppsbyggere flest, begynner jeg fordi jeg vil få en velltrent kropp på kortest mulig tid. Hvis jeg trener naturlig uten steorider vil det ta lenger tid og bygge muskler. Men man kan jo få en flott kropp uten steorider bare ved å kjøre kosthold og trene mye .

Lenke til kommentar

man vil jo ha en mye større glede av og få resultater uten steroider da, tar ikke lang tid og få bra resultater, vær gang du ser fremgang på kroppen og styrken får du jo mer motivasjon.. bra kosthold bra trening bra søvn får du resultater. Jeg har trent seriøst under et år og gått opp 25kg gått fra og være tynn til og bli ganske stor. Du er jo bare 16-17år du har GOD tid til og få en bra kropp uten steroider.. plutselig går du på en smell og aldri får trent.. mange som gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...