Cepherit Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hoy. Jeg vurderer å forhåndsbestille Rift. Da kommer jeg også inn i betaen. Men jeg lurer på en ting; er spillet bra hittil? Liker svært dårlig å kjøpe spill når jeg har høye forventninger og så er spillet ræva. Så, noen som har spilt betaen og som vet om spillet er noe bra? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Spar deg skuffelsen. Har du spilt beta? Jeg synes Rift er et veldig bra spill og har selv forhåndsbestilt det. Husk at beta ikke varer fram til launch. F.eks er det beta event denne helgen og serverne blir tatt ned på mandag. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Prøv betaen da vel. viss du liker "standard" mmorpg og bare vil ha en ny historie, så er rift greit synes jeg. Men vil du ha noe nytt såååå nei. Endret 9. januar 2011 av Nycoplus Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det er open beta nuh.. bare registrer dere og dere får beta invite innen 10min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå