lasse_hansen87 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei sann. Lurer på å kjøpe meg F.E.A.R 2, men er det noen som vet om det er noe GOTY edition? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ut ifra hva google sier, vil jeg si nei. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Er det verdt å kjøpe F.E.A.R 2 nå da? Eller burde jeg heller vente på 3èrn? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har desverre ikke spilt det, men alle sier jo det er nokså bra spill, men jeg skal ikke anbefale noe ettersom jeg ikke har prøvd de : ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Ser det ikke har kommet så mange svar her. Holder selv på med FEAR-serien for tiden og har kommeg meg igjennom F.E.A.R. (det første), Extraction Point (første ekspansjon) og holder på med Perseus Mandate (andre ekspansjon). Slik jeg har forstått det, så er det Monolith som har produsert det første F.E.A.R. og Project Origin (F.E.A.R. 2), og disse to vil da være den 'offisielle' historien F3AR (3-ern) baserer seg på. Project Origin har også en ekspansjonpakke, Reborn. Du kan kjøpe alle fem på Steam for 37€, gir en knall opplevelse. Tipper at Project Origin baserer på at du ihvertfall er kjent ved de store plottene som dukker opp i det første spillet. Meeen, ta det med en litt stor klype salt. Spillene er fortsatt gode. De alene har ødelagt et par ting i spill jeg alltid kommer til å grue meg til. Hoppe ned i vann, stiger generelt, heiser, vinduer, knapper. Ja, det meste . Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har Extraction Point og Persus Mandate noe med hoved-story'n å gjøre? Er selv ca 60-70% i FEAR. Gleder meg til 3'ern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå