Gå til innhold

Erstatte Pc-krok med pc på tv?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bor i en liten leilighet og har gått til innkjøp av 50" VT20 og surroundsystem. Jeg har et pc-bord i dag som står ved siden av tv-bordet. Jeg vurderer å fjerne hele pc-bordet for å få bedre plass.

Er det noen som har pc-bildet på tv-skjermen hele tiden? Vil det fungere til alt man bruker en pc til?

Jeg lar ofte tv stå på mens jeg sitter på pc siden jeg har tv-en rett ved siden av. Multitasking:P

Et annet alternativ kunne jo forsåvidt være å henge Samsung pc-flatskjermen opp på veggen, fjerne pulten og ha en løsning under skjermen hvor jeg kan sitte når jeg har behov for det, f.eks ha et møbel hvor toppen kan brukes til tastatur og mus.

Er det noen smarte løsninger der ute?:)

Edit: skal nå sies at jeg er utvikler, og programmere med bildet på tv-skjermen blir vel litt spesielt. bør nok ha mulighet for å ha en god pc plass i tillegg, men det er her jeg er ute etter en smart løsning

Endret av martin82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann! Jeg kjører selv pc'n på en 37" lg tv.. Tidligere kjørte jeg dualscreen med tv som ekstra! Må si tv fungerer helt greit, men det er kun fordi jeg ikke har noe behov av å lese små tekst på skjermen ved spilling.. Tv kan bli problematisk om du kjører 1900+ i oppløsning da teksten blir så liten at du ikke får lest den!

Ellers vil jeg anbefale deg å ha minimum 100 freq på tv, jeg har en eldre type med 50 som oppskalerer til 60 som kan føre til at linjer fremstår som hakkende ved fps spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...