storken Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 @storken: Går du i singlet på trening? Nei. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) @storken: Går du SNIP? @storken: Går du i SNIP Nei. Har du SNIP? Og jeg kontrer med : Har dere lest rettningslinjene og nettikette? TS : rapporter heller avvik / trolling eller off-topic's så skal vi hjelpe til med å ordne opp i disse. Tråden kommer sannsynligvis til å bli behandlet av en moderator senere, inntil da har dere muligheten til å spare oss litt tid ved å rydde opp selv. Endret 30. mars 2011 av Malvado Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Av frykt for å bli nedsablet av alle treningsteoretikerene ->(?) her slenger jeg likevel ut et spørsmål og håper å ikke bli stekt levende. Leste artikkelen som blir linket til av ts, men noe var uklart. Når jeg måler bicecps, skal jeg da stramme eller skal jeg bare bøye hånden og måle den i slapp tilstand? Lenke til kommentar
opar Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syklisten har 30 cm å gå på når det kommer til kassa, derimot er det bare 2cm på legger og 4 cm på lår til maks. :!: Lenke til kommentar
Ariovistusii Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) * Endret 8. september 2013 av Ariovistusii Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg får ikke åpnet fila.. noen som kan forklare hvorfor? jeg har excel 2007 (original til og med:P) men står at den ikke støttes osv Lenke til kommentar
Ariovistusii Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) * Endret 8. september 2013 av Ariovistusii Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 hehe.. jepp! vet at den er zippet. har prøvd windows sin zip ting og prøvd med winrar. fikk pakket ut fila, men ikke åpna den :/ Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) EDIT: FEILPOST TIL DE GRAAADER! Endret 8. juni 2011 av noobeknife Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) I følge denne kan jeg bare få 40.5 cm armer nå mistet jeg masse motivasjon til å begynne å trene 40.5 er ikke mye hvis det er genetisk max edit: var visst 40.1 enda verre Endret 19. juni 2011 av Bulava Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har man en Gmail-konto så kan man laste filen opp til Google Docs, så slipper man å forholde seg til Excel og den slags. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Sammenhengen med anklene/håndleddene og hele resten av kroppen din minner meg sterkt om den mye omtalte sammenhengen mellom skostørrelse og penislengde. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Edit: Målte feil. Målebåndet forvirret meg med inches og centimeter og gud vet hva som ikke står på det målebåndet... Endret 27. juni 2011 av medlem-211409 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Sammenhengen med anklene/håndleddene og hele resten av kroppen din minner meg sterkt om den mye omtalte sammenhengen mellom skostørrelse og penislengde. Hva sier man om folk som har store sko? De har store føtter... http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Sammenhengen med anklene/håndleddene og hele resten av kroppen din minner meg sterkt om den mye omtalte sammenhengen mellom skostørrelse og penislengde. Du må gjerne underbygge påstanden din med litt fakta. Mao, bitch please Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Sist jeg sjekket så ligger bevisbyrden på de som legger frem påstandene. Og nei - treningsblogger ansér jeg ikke som tilstrekkelig kildemateriale. En såpass interessant sammenheng bør være omtalt i The Lancet eller lignende. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei i govmed... Eller publisert som artikkel i en norsk universitetsavis... Eller skrevet av nasa... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Blogger er jo bare for rosa fjortiser og gravide damer, så de kan man ikke stole på nei. Lenke til kommentar
storken Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Sist jeg sjekket så ligger bevisbyrden på de som legger frem påstandene. Og nei - treningsblogger ansér jeg ikke som tilstrekkelig kildemateriale. En såpass interessant sammenheng bør være omtalt i The Lancet eller lignende. Før du latteriggjør noe du ikke har peiling på: Sjekk ut kildene i førsteinnlegget en gang til du. Disse er igjen underbygd av erfaring og studier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå