storken Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Kom for litt siden over en artikkel rundt sammenhengen mellom håndledd, ankler, høyde og størrelse på de forskjellige kroppsdelene. Jeg laga mitt eget excel ark for å beregne disse, legger nå ut denne fila for interesserte. Vektberegninga stammer fra denne artikkelen. Artikkelen jeg lagde excel-arket ut fra finner du her. Maksimalmål.zip Edit: oppdaterte kilder Endret 9. januar 2011 av storken 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ikke dumt Men jeg tror nok det er for menn, jeg er ganske sikker på at jeg ikke har 70 kg LBM inne Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Stemmer nok det ja, har sett forsvinnende lite litteratur rundt slikt og kvinner Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Height in centimeters - 100 = upper limit of weight in kilograms in contest shape... Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Nåja, MB sier at -98 kan være en bedre tilnærming for lavere utøvere. Se på Andreaz Engström feks, 169 cm - 73,5 kg på dette bildet. 2 uker fra konkurransedato: Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 I don't believe this! Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Du får sjekke ut linkene jeg supplerte i åpningsinnlegget. "Table 2: Measurements of Drug-free Bodybuilders" er særlig interessant. Dette stemmer. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Begynner muligens å nå mitt makspotensiale jeg da Trent i 4 år, veide oppunder 60-62kg når jeg startet, og ligger på 93 nå. Ja folkens, da får man begynne å bole seg da.... 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 jeg kan ikke engelsk, noen som er villig til å forklare hvordan det fungerer? Veier 65 kg, høyde 175. Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 jeg kan ikke engelsk I don't believe this! Troll en anna plass, er du snill. 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 jeg kan ikke engelsk I don't believe this! Troll en anna plass, er du snill. Vet du hva troll er? Spør om hjelp her til å skjønne, og istedenfor til å gi litt tid til å forklare, så prater bare bullshitt.. Det er faktisk du som er trollen her, er du ikke villig til å forklare, så la vær, og la noen andre ta jobben. Helvete! 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) jeg kan ikke engelsk I don't believe this! Troll en anna plass, er du snill. Vet du hva troll er? Spør om hjelp her til å skjønne, og istedenfor til å gi litt tid til å forklare, så prater bare bullshitt.. Det er faktisk du som er trollen her, er du ikke villig til å forklare, så la vær, og la noen andre ta jobben. Ahahaha! :!: Søtt Den er skrivebeskyttet.. Hva gjør jeg? Tulla.. Den funket likevel.. Endret 11. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Knife Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Noen jævla biceps på han fyren.. Når vi snakker om genetikk, så er nok han på god siden Seinest idag leste jeg om muskular genetikk i boken Strong Enough av Mark Rippetoe. Noen er simpeltalt laget for styrkeløft; de har nervesystemet, muskelfibrene og smertetolereansen. Noen er bare laget for maraton; de har lungene, seige muskler osv og andre ja.. Tingen er alle kan bli stærk, og begynner man å trene og tar 200kg i markløft og nådd sitt "potensiale" så vil man fortsatt ta mer enn %98 av befolkningen Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jaja, ser ut som jeg fortsatt kan få 5,5 cm større biceps (maks 42,4) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Fikk excelfila til å virke og ifølge den så vil jeg nå mitt maksimale potensiale neste høst... Lårene og brystet har allerede maksimalmål, mens overarmer er 3cm unna maksimalmål... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Bare jeg som ikke forstod dette? Care to explain? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Bare jeg som ikke forstod dette? Care to explain? Du finner ut hvor stort volum din kropp kan ha i musklene. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Forstod det, men forstod ikke hvordan man kom fram til resultatet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Formler, fysikk og matte. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Maksimale mål Bryst 130,6 Biceps 46,7 Underarmer 37,4 Nakke 45,7 Lår 69,9 Legger 46,9 Maksimal kroppsvekt på 5-6 kroppsfett 103 Har et stykke igjen ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå