TheRocky Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Heisann. Jeg har skrevet et tekst på engelsk, teksten min er lik som en tektst på norsk. Altså handlingene er like, men ikke teksten. Altså jeg har bare oversatt ett tekst fra norsk til engelsk, teksten fant jeg på nettet. Det jeg lurer på er om Plagieringskontrol vil oppdage det ? Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Takk for svar, men er det noen som er sikker på svaret sitt? Altså vet noen om kontrollen vil oppdage det eller ikke? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Sannsynligvis ikke, men en god lærer vil nok ane ugler i mosen. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Vi blir vel ikke trent opp til å bli forfattere. Vi blir vel trent opp til å skrive bedre. Ikke alle som har bra fantasier Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nei, du er 100% trygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå