Kalle_92 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Hei! Om noen uker skal jeg framføre særemne i norsk. Jeg valgte forfatterstudium av Arnulf Øverland, og har lest et par biografier og noen av diktsamlingene hans. Det jeg nå trenger hjelp til, er å finne fram til en problemstilling, da jeg står litt fast. "Hva er forfatteren opptatt av? Har han noen agenda? Noe han vil med bøkene? Har du lært noe av særemnet du valgte." (Min lærer la dette ut i en utdypelse om forfatterstudiumets innhold) Noen forslag? Endret 9. januar 2011 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 bumpbump, guess not Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://no.wikipedia.org/wiki/Kristendommen,_den_tiende_landeplage Øverland er den eneste person i moderne tid i Norge som er ført for retten anklaget for blasfemi. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg nærmer meg en problemstilling. Takk for det Jarik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå