protoneedhelp Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 I går satt jeg og snakka med mamma, plutselig hørte piopelyd i høyre øre. Jeg spurte mamma om hun hørte pipelyd, hun svarte nei. Dette er rart'' tenkte jeg da. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har du fått noen slag på øret? Jeg fikk en hard ball på øret og mistet hørslen delvis og hørte piping, det gikk over etter 2 uker! Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det er veldig mange som sliter med det samme. Hvis det vedvarer permanent, så har du nok tinnitus. Det er også godt mulig at det bare forsvinner etter hvert. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Helt normalt at dette skjer av og til. Kan også framprovoseres av høye lyder. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det som skjer, om dette er midlertidig tilfelle, er nok antageligvis at cellene i øret ditt, som oppfatter denne frekvensen, dør. Nyt lyden mens du kan, det er siste gang du hører den frekvensen. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Det som skjer, om dette er midlertidig tilfelle, er nok antageligvis at cellene i øret ditt, som oppfatter denne frekvensen, dør. Nyt lyden mens du kan, det er siste gang du hører den frekvensen. shit. Åssen vet du det? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ta det med ro, du blir ikke døv. Spekteret av lyder du kan høre er bygd opp av frekvenser, når du opplever midlertidig øresus som varer mellom (1-2 minutter, kanskje) dør de cellene som oppfatter denne frekvensen. Etter deres død hører du aldri nøyaktig denne igjen, men det er uten at du kommer til å merke det selv. Jeg opplever slikt opptil 1 gang i måneden, og jeg har en helt fungerende hørsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå