redmix80 Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Har kjøpt en noe lignende bryter, som den under, hos min lokale CD-Cardic forhandler -og tenkte å bruke den som av/på bryter til PC'n (ja, jeg vet jeg må flippe den opp og ned for å starte vraket, men det får så være) og spørsmålet mitt da er : Er det samme hvordan av de to hullene jeg fester +/- i eller...? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 jupp det er det... det er bare for å få en lukka kobling på de to pinnene for å starte maskinen, så det er samme hvilken ledning som går hvor... Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Takker for kjapt svar, da er det bare å begynne å borre hull i treverket ejg har bygd kasse av. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 virker litt kult med sånn knapp, skiller seg litt ut i fra det vanlige.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 du har virus på ei av filen dine på hjemmesida di (vampyr i sola.exe). mvh knutern_ Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Eneste forskjellen på den brytern som er på bildet og den jeg har montert ,er at min bryter er i "sølv" farge og er ikke av plastikk. Tenker jeg slenger ut noen bilder når jeg er ferdig. knutern_ : Den sida skal fikses etterhvert tenker jeg. Har ikke oppdatert sida på vel et halvt år nå, skal gjøre det når jeg husker på det. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Har kjøpt en noe lignende bryter, som den under, hos min lokale CD-Cardic forhandler -og tenkte å bruke den som av/på bryter til PC'n (ja, jeg vet jeg må flippe den opp og ned for å starte vraket, men det får så være) og spørsmålet mitt da er : Er det samme hvordan av de to hullene jeg fester +/- i eller...? Det er en 2-veis bryter.. Da er det kunn + eller - som blir stoppet, (anbefaler da og bryte pluss!)... Siden det er i en pc så er det + vel! Om du hadde hatt en 4-veis bryter da regulerer både + og - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå