Gå til innhold

Spillåret 2011

Anbefalte innlegg

Pleier å glemme det, men fortsatt funny å se tilbake på minnene jeg fikk med de pengene jeg investerte i spill da :)

Tror ifjor kjøpte jeg 7 konsoller samt håndholdte konsoller :p

Dette året starta jeg med å kjøpe spillrelaterte ting som Kinect, 30 PS2 spill, en PAL PS2, PSone Slim, 24 PSone spill, 17 360 spill, 45 PS3 spill samt 7 wii spil bare for å bygge opp samlingen min samt 55 Blu-Ray filmer :p

Dette året blir ikke unntaket med for lite spill for å fore meg og mine konsoller.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Et par nyheter om spillåret 2011. For det første, så har Capcom annonsert at de ikke vil fortsette utviklingen av Mega Man Universe, et nedlastbart spill til PSN og Xbla hvor brukerskapt innhold spilte en viktig rolle. Kjenner jeg dette forumet rett, så er det sikkert ikke så mange som bryr seg om det, men personlig var det en trist nyhet.

En meget god nyhet, er derimot at Nintendo har annonsert at de vil slippe Xenoblade Chronicles til Wii her i Europa i løpet av året. Dette spillet er av mange japanere som har spilt det blitt beskrevet som generasjonens beste rpg (og topper japansk metacritic-sider for rpg-er), og er laget av Monolith Soft som stod bak blant annet Xenogears, Xenosaga-spillene og Baten Kaitos. Bare å glede seg til denne godbiten med andre ord!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...