guesswho Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei. Skal kjøpe meg en ny bærbar PC, tenkte å bestille den på nett da den kanskje er billigere? Trenger litt hjelp,for jeg er helt blank når det kommer til data. Det er jeg skal bruke PCen til er: Skolearbeid, se film, spille The sims, må helst være innebygd webcamera og mikrofon. Noen som har forslag til hvilken PC jeg kan kjøpe ? Takk på forhånd Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kjøp en Mac, Dell eller Lenovo hvis du vil ha noe som holder i mer en 2 år Lenke til kommentar
guesswho Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Takk! Hadde håpet at noen kunne linke til en spesiell pc (som ikke er alt for dyr) som egner seg etter det jeg hadde skrevet om det ikke er for mye arbeid så klart!! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Have a look here. desverre ikke en spesiell modell, men de fleste der er skarpe nok til sims, kan være lurt å velge en xps. Endret 9. januar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
guesswho Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 http://www1.euro.dell.com/no/no/hjem/Dell-bærbare-PC-er/inspiron-1018/pd.aspx?refid=inspiron-1018&s=dhs&cs=nodhs1&ref=lthp er denne ok? Vet det er en liten en! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ikke til sims! vil så vidt klare å dra det. Denne er nok bedre for deg http://www1.euro.dell.com/no/no/hjem/Dell-b%C3%A6rbare-PC-er/xps-15/pd.aspx?refid=xps-15&s=dhs&cs=nodhs1&ref=lthp (vil si at nr2 får du mest ytelse for pengene) Lenke til kommentar
guesswho Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Takk! men hadde tenkt meg noe litt billigere! Tenker max 5000.. helst mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå