Gå til innhold

Academy Awards 2011 (Oscar-tråden)

Hyperio

100 stemmer

1. 1. Hvilken film vil du skal vinne Best Picture?

• 127 Hours
      6
    • Black Swan
      27
    • The Fighter
      1
    • Inception
      34
    • The Kids Are All Right
      0
    • The King's Speech
      7
    • The Social Network
      18
    • Toy Story 3
      0
    • True Grit
      5
    • Winter's Bone
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble forelsket i The Town. Tror den kan bli en outsider i noen kategorier.

The Town var virkelig solid, med led av å være noe formulaisk (hvis jeg kan få lov til å finne på et nytt ord). Jeg kan knapt si et vondt ord om filmen, men at mye føltes så utslitt forringet opplevelsen.

Like fullt, tror på nominasjoner for adapted screenplay, supporting actor (Jeremy Renner) og best picture.

Lenke til kommentar

(...) Når det gjelder Best Picture er jeg utrolig usikker. Jeg er skikkelig fan av Inception, men har dessverre ikke fått sett "The Social Network", "True Grit" eller "The Fighter". Mange setter en knapp på "The Social Network", men jeg er usikker. Dere som har sett den; er den virkelig bedre enn Inception? (...)

Personlig synes jeg Inception var middelmådig, og The Social Network direkte dårlig. Jeg blir svært overrasket om en av de stikker av med Best Picture.

Lenke til kommentar

The Golden Globes elsker oppmerksomheten etter Gervais. Jeg har ingen tro på at de ikke:

a. var 100% klar over hva som kom til å skje

b. gledet seg til det.

Ingen snakket om GG før Gervais, det var en tullekonkurranse og folk dro for å møte kjendiser og bli tatt bilde av. Nå snakker folk om det, folk følger med på det og jeg kan love deg at folk kommer til å se på neste år for å se hvordan de skal toppe årets.

Lenke til kommentar

(...) Når det gjelder Best Picture er jeg utrolig usikker. Jeg er skikkelig fan av Inception, men har dessverre ikke fått sett "The Social Network", "True Grit" eller "The Fighter". Mange setter en knapp på "The Social Network", men jeg er usikker. Dere som har sett den; er den virkelig bedre enn Inception? (...)

Personlig synes jeg Inception var middelmådig, og The Social Network direkte dårlig. Jeg blir svært overrasket om en av de stikker av med Best Picture.

Hvorfor blir du overasket. Greit at du ikke liker dem, men det er jo klart at de fleste i verden gjør det og nå har jo ikke du noe med stemmeprosessen å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg misliker drittlaget Man Utd sterkt. Jeg blir svært overrasket om de vinner Premier League i år.

Hva har det i oscar-tråden og gjøre? :p

Du ser ikke sammenligningen? :p

Lenke til kommentar

"De fleste i verden" har heller ingenting med stemmeprosessen å gjøre. Det er ikke Idol-SMS avstemning, takk og pris.

Stemmer det, men kan ikke alle som er med i akademiet stemme? Gangske mange mennesker det, or tidligere år har vist at de oftest har meget ordinær smak som stemmer relativt godt overens med flertallet.

Lenke til kommentar

Med mindre det skyldes et vanvittig dårlig ordvalg eller en skrivefeil av galaktiske dimensjoner ("skuffet" staves ikke med to r-er, en o, en v og en a) vil jeg anbefale Skurupu å ikke inngå noen store veddemål.

Jeg kan ikke si jeg var skuffet over The Social Network, da jeg ikke hadde noen forventninger. Jeg ble faktisk flau av å se den, fordi den var så tåpelig. Dårlig casting, dårlige prestasjoner og et ræva manus. For en film om en faktisk hendelse, så virker den ekstremt falsk.

Når jeg i ettertid så hvor godt kritikerne likte den fikk jeg bakoversveis, for det forventet jeg aldri kom til å skje. Jeg trur det kun er fordi den virkelige historien er svært fascinerende og veldig aktuell i tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...