Gå til innhold

Academy Awards 2011 (Oscar-tråden)

Hyperio

100 stemmer

1. 1. Hvilken film vil du skal vinne Best Picture?

• 127 Hours
      6
    • Black Swan
      27
    • The Fighter
      1
    • Inception
      34
    • The Kids Are All Right
      0
    • The King's Speech
      7
    • The Social Network
      18
    • Toy Story 3
      0
    • True Grit
      5
    • Winter's Bone
      2

Anbefalte innlegg

jeg er jævlig glad for "the lost thing" vant animerte kortfilm sjangeren, fy faen for en rå og spesiell film ^^ noe av det absolutt mest kreative jeg noen gang har sett blitt lagd. Madagascar filmen er og helt utrolig kult laget ^^

kan noen si meg hvorfor tangled ikke var nominert til noe mer enn en sang? følte meg snytt! tangled er jo rett og slett genialt!

men er egentlig fornøyd med de fleste utdelingene i natt, føler nå manus kunne gått til inception men ellers alt bra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At The King's Speech fikk både best picture og best director (og beste mannlig hovedrolle, men det er fortjent) er rimelig kjipt og tørt. The Social Network og David Fincher ble robbet.

Alice in Wonderland: 2 priser

Black Swan: 1

(Og 0 til 127 Hours).

Jepp. Shakespeare In Love/Titanic-år, som Dorian sa.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Vinnerne av Oscars:

The King's Speech: 4/12

Inception: 4/8

The Social Network: 3/8

The Fighter: 2/7

Toy Story 3: 2/5

Alice in Wonderland: 2/3

Black Swan: 1/5

God of Love: 1/1

In a Better World: 1/1

Inside Job: 1/1

Strangers No More: 1/1

The Lost Thing: 1/1

The Wolfman: 1/1

Edit: ser jo nå at det er disse filmene man liksom burde ha sett hvis man ikke har fått med seg noen. Så flink jeg er.

Endret av Hyperio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg er ferdig på jobb om 1t og 50 minutter :D

edit: Sammenligningen får meg egentlig ikke til å endre syn på oscarutdelingen. Det er og blir en utdeling som jeg ikke nødvendigvis sier meg enig i, ei heller baserer favorittlista mi etter når det gjelder film.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Oh grønn, alltid skal du trolle.

Vel, flyet mitt går om to timer, så da er det på tide å logge av og gjøre seg klar for en lang forbanna tur. Ser frem til sesong 2 av The Wire så lenge laptopen holder ut og etter det blir det Daft Punk på iPoden og en bok om makroøkonomi.

Takk for selskapet i kveld, hadde neppe giddet å sitte oppe hvis ikke det var 40 stykker med meg som liveblogget her i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selv takk (går til alle sammen og gud). Det gjorde i alle fall nattevakta mi en god del hakk bedre. Ha en fin tur hvor du nå enn skal hen. Med The Wire så kan det uansett ikke bli en dårlig reise.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det kommer nok i løpet av dagen, men jeg tviler på at det ligger noe ute enda. Kan jo være et håp om at den kommer på www.clearbits.net i løpet av dagen.

note: clearbits er en fullt lovlig tracker som primært baserer seg på brukerprodusert materiale, men enkelte tv-programmer og klipp kan også forekomme.

Lenke til kommentar

Var et vrak når jeg kom på jobb i dag, og er det forsåvidt enda, men føler likevel det var verdt det. Var god underholdning, og det er tross alt bare en gang i året. S

Syns også det er helt supert at Nrk sender hele utdelingen, til tross for at det går midt på natta og at målgruppen ikke er den største. Så får vi heller bare leve med at det blir studioinnslag med mer eller mindre flaue kommentarer fra såkalte eksperter. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...