Gå til innhold

Academy Awards 2011 (Oscar-tråden)

Hyperio

100 stemmer

1. 1. Hvilken film vil du skal vinne Best Picture?

• 127 Hours
      6
    • Black Swan
      27
    • The Fighter
      1
    • Inception
      34
    • The Kids Are All Right
      0
    • The King's Speech
      7
    • The Social Network
      18
    • Toy Story 3
      0
    • True Grit
      5
    • Winter's Bone
      2

Anbefalte innlegg

Huh, hva slags aksent er det Bale snakker egentlig? Australsk? Britisk? Trodde han var pure american, jeg.

Tror han er welsh elns. Han er sammen med Oldman den dyktigste dialektisten jeg noengang har sett. Han snakker bedre amerikansk enn amerikanere flest, ikke minst i American Psycho.

han er fra wales

Huh, hva slags aksent er det Bale snakker egentlig? Australsk? Britisk? Trodde han var pure american, jeg.

Han er fra Wales Som Hille sa

Bale er walisisk

Jeg liker at alle droppet punktum for å poste så fort som mulig i håp om å være førstemann som svarte. =D

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg liker at alle droppet punktum for å poste så fort som mulig i håp om å være førstemann som svarte. =D

Pleier å være slik i sånne tråder. Husker det var tilnærmet samme tilstander første året (i fjor) da NRK sendte Superbowl direkte. Det er en kamp! Bredbånd oppgraderes asap primært for å kunne poste raskest :D

Lenke til kommentar

Tror han er welsh elns. Han er sammen med Oldman den dyktigste dialektisten jeg noengang har sett. Han snakker bedre amerikansk enn amerikanere flest, ikke minst i American Psycho.

Hugh Laurie.

For House, eller for noe annet?

Btw, klar for å bli mind blown:

Idris Elba, kjent som Stringer Bell fra The Wire og Charles Miner fra The Office - britisk. Helt forbanna utrolig. Han er så god i The Wire at jeg blir kvalm av å tenke på det. Topp 5 rolletolkninger noensinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...