Jonas987654321 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei, Når jeg og en venn skal starte Xbox Live party, kommer det opp en melding som sier: "cant connect to xbox live party". Vi har samme router, har det noe å si?. Uansett, så klarer jeg å snakke med alle de andre vennene mine, men ikke han. Noen tips? På forhånd takk Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Du har sikkert strict eller moderate nat. Se på google for å finne ut hvordan du endrer dette, eller kanskje er det noen som husker hvordan det gjøres her Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har dere samme TYPE router? eller er dere koblet til den samme routeren? Gå inn på portforward.com og fin din type router, så finner du oppsett for xbox 360 live og åpner de portene som står beskrevet der Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Har dere samme TYPE router? eller er dere koblet til den samme routeren? Gå inn på portforward.com og fin din type router, så finner du oppsett for xbox 360 live og åpner de portene som står beskrevet der Vi har samme type router Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå