The Crusher Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg ville ikke latt den stå på over natten med en delvis defekt lader. Kan jo være brudd i isalasjonen på ledningen inni ledningen, som kan føre til kortslutning med lederen som er surret rundt den. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Og jeg sier at det ikke kommer til å skj noe annet enn at den ikke lader om den blir holdt i feil vinkel OJA, sorry. Men, men hva om pcen bare sprenger i lufta fordi den har vært i strekk i over 18 timer..kan det skje ? kan den bli herpa? Ja, det er ganske stor sjanse for at den sprenger i lufta, så du burde egentlig evakuere huset evnt. Litt overdrevent :/ mente kan den bli herpa? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg ville ikke latt den stå på over natten med en delvis defekt lader. Kan jo være brudd i isalasjonen på ledningen inni ledningen, som kan føre til kortslutning med lederen som er surret rundt den. Hvem bryr seeg, når laderen allerede er herpa..den vil bare bli herpa mer..men er det farlig med en kortslutning? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kortslutning kan føre til brann, så ja. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Kortslutning kan føre til brann, så ja. omg..men da vil jeg lukte det Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Skal du være våken hele natta? du lukter ikke om noe tar fyr mens du såver. Det kan jeg skrive under på! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Jo, fordi da jeg sover og noen lager deilig mat i kjøkkenet lukter jeg det..og våkner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå