Boll1 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Jeg fant den billigst på pixmania for 1925 NOK, men i spesifikasjonene står det: Responstid 5 ms (2D) 3 ms (3D). Hva betyr dette? er det noen andre gode gamer skjermer til ca samme pris? Endret 8. januar 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ser den skjermen støtter 3d. Hva er egentlig poenget med det? Kommer du til å bruke 3d-briller sammen med PCen ? Du kan jo slippe unna med minst 500 og 2 tommer mer når du kjøper deg Benq G2420HD fra komplett.no Se selv: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710 Større skjerm er alltid mer morsomt! Har den selv, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) nei kommer ikke til å bruke 3D, men blir det bedre med 120hz? jeg går for benq G2420HD, hvis det ikke er mye forskjell mellom 120hz og 75hz. Endret 9. januar 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg hadde ikke valgt 2233RZ pga, lav oppløsning(ikke fullHD), dyr pris, skjermen har en veldig liten stand, og med nesten ingen justeringsmuligheter, har selv klart å velte skjermen flere ganger ved å dulte borti den. Om du skal ha 120hz skjerm tjener du mye på å spare 1000kr mer og kjøpe en skikkelig skjerm med fullHD. Hadde glatt valgt G2420HD ovenfor denne skjermen, selv til spilling. Er du en hardcore fps gamer og trenger et par ekstra millisekunder på din side, sparer du heller til LG,Acer, eller Alienware sine full HD 3D skjermer. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Acer GD245HQ, 2485 hos pixmania. Var det denne du anbefalte? hvis jeg ikke skal bruke 3D, er den fortsatt et godt kjøp? skal bruke skjermen til FPS spill, web surfing og tv serier. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ja det er en av dem jeg mente. Veldig god skjerm, spesielt til spilling. Tror ikke noen andre skjermer overgår den på respons for øyeblikket. Jeg ville brukt 300kr mer og kjøpt den på dustinhome, pixmania har jeg og veldig mange hatt dårlig erfaring med, og dem har spesielt lang leveringstid da varene som oftest blir sendt fra utlandet (Frankrike). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå