Trancender Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg holder på med bilkjøretimer. Jeg føler at jeg kan de fleste regler ganske greit, med problemet er bare det at jeg har litt konsentrasjonsvansker sånn at jeg overser viktige ting som jeg veit at jeg kunne lagt lett merke til.. Noen som har noen idèer til åssen man kan konsentrere seg bedre i dette tilfellet? Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hadde samme problemet, men kom seg etterhvert Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kjør saktere, slik at du får tid nok til å få med deg alt av det du skal. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Så lenge du legger merke til det når du går glipp av ting så kommer det av seg selv etterhvert. Å kjøre saktere kan være lurt bare husk at du skal kjøre effektivt samtidig. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Følte det på samme måte mange ganger når jeg hadde kjøretimer, var mange ganger jeg overså skilt så kjørelærern måtte bremse for meg. Følte det som et nederlag, men når jeg fikk kjørt litt mer i byen så ble det bedre. Det er bare å kjøre mer. Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Takker for alle svar, det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå