Zemeckis Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hei Jeg fikk denne sms`en fra 5541:Gratulere!Ditt mobil nr er blitt trukket ut til at mottat 1000kr Pris!Besøk www.dysoninc.com og følg instruksjonene for at hente ditt Pros nå!Din Pinkod..... Er denne til å stole på? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 sikkert en hake ved det.. men kan jo alltids prøve å sjekke.. kan jo være heldig vettu.. selv om jeg må si jeg tviler litt på det ja Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hah, virker som lureri De utrolige gavene er no smykker og dritt. Takk for at du tok deg tid til å fylle ut de nødvendige opplysningene. Alt du trenger å gjøre nå for å motta din gave er å sende en ferdigfrankert konvolutt til: LCC Ltd Suite 280, St Loyes House 20 St Loyes Street Bedford, MK40 1ZL UNITED KINGDOM Vennligst send med 1 (en) selvadressert konvolutt frankert med frimerke for Norsk A-post (11,-). Legg også ved en slip med følgende informasjon: Ditt For & Etternavn Ditt Mobilnummer Din Pin Kode Ditt førstehåndsvalg Uten denne informasjon vil vi ikke kunne sende deg din gave. Lenke til kommentar
ratm Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Fikk den meldinga jeg og. Trodde slike meldinger var ulovlige jeg?? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Fikk den meldinga jeg og. Trodde slike meldinger var ulovlige jeg?? Da trur jeg at jeg sletter melingen jeg fikk,og ikke gjør noe med det :wink: Lenke til kommentar
ratm Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det er bare 1000 kr i rabatt for reiser. Sjekk ut http://www.lccweb.net/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Fikk den meldinga jeg og. Trodde slike meldinger var ulovlige jeg?? Reklamering fra SMS _er_ ulovelig ja. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 på tide og sende en heller "irritert" email til dem. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Den fikk jeg og, bare tull vil jeg tro ja Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Fikk den jeg også, men starta ny tråd før jeg så denne...sorrz. Uansett så vedder jeg en 10'er på pin koden er det samme som avsender nr 8) tar jeg feil? Vi burde spame de litt tilbake syns jeg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Fikk den jeg også, men starta ny tråd før jeg så denne...sorrz.Uansett så vedder jeg en 10'er på pin koden er det samme som avsender nr 8) tar jeg feil? Vi burde spame de litt tilbake syns jeg Hehe,kanskje vi burde det Jeg har ivertfall sagt fra til venner at de ikke må gjøre noe med den melinga Lenke til kommentar
kim Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg var visst ikke den eneste :oops: Men når jeg såg "premien", og hva jeg måtte gjøre så tenkte jeg ikke mer på saken... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Ditt For & Etternavn Ditt Mobilnummer Din Pin Kode Ditt førstehåndsvalg Uten denne informasjon vil vi ikke kunne sende deg din gave. synes de vil vite litt mye jeg, PIN-kode til og med... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 SMS reklame er ulovlig så lenge du ikkje har personleg gitt det aktuelle selskapet lov til å sende. Det som dette "selskapet" driv på med er spam på sms. Saka var også på nyhetene i går. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 http://www.itavisen.no/art/1301512.html og/eller http://www.bt.no/lokalt/bergen/article169259 Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Har fått den mld jeg og! Men jeg har hørt noe om at hvis du går inn på og trykker den pin koden- så kan de tømme kontant kortet ditt for resten av penger!? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Du må være ganske tett hvis du gir ut din pin kode. Hvem er det egentlig som åpner ett brev og blir glad når det står du har vunnet en premie, alt du har å gjøre er å... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå