iWiN Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg får opp meldingen "...is requesting information from [email protected]..." Ettersom jeg aldri har hørt om fyren, er jeg vel hacka på et eller annet vis. Er det noen som veit hva det kan være. Jeg har ikke peiling. Tid for litt formatering? Lenke til kommentar
thorel Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg får ingen sammenheng utifra posten din, ville du være så vennlig å skrive den på nytt, litt mer detaljert om f. ex hvor du får denne meldingen osv? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Skjønner heller ikke helt hva det er som skjer hos deg.. Kan du utdype litt? Dersom du er redd for å bli hacket/vil beskytte deg mot angrep fra internett, så er det en god idé å laste ned en brannmur. Den gjør slik at kun programmer du har gitt adgang til kan sende ut informasjon til internett. Et godt eksempel på en gratis brannmur er Zonealarm Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Jaha fant ut av det, noen som har brukt windows-brukeren min uten lov. Det var no login greier som connecter automatisk til aol. Men kan jeg bli kvitt det uten å kontakte han som la det inn? Får ikke tak i han... :-? Lenke til kommentar
capy Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 du får gå til min datamaskin->kontrollpanel->legg til eller fjern programmer og se om du finner noe AOL programmer som du kan avinstallere. ellers kan jeg ikke hjelpe grunnet lite utfyllende beskrivelse. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Slette med: Adaware 6 Spybot 1.2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå