DDimwit Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) jeg prøvde å spille uncharted 2 amoung thieves online, men det funker bare ikke. så jeg gikk inn på lefdal og spurte hvordan man fikk spille online på det og de sa at jeg måtte gå inn på portforward.com men det som var der inne skjønte jeg ikke en dritt av så nå spør jeg dere er det noen som vet hvordan man åpner en internett port takk for hjelpen Endret 8. januar 2011 av mousepad Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) start opp cmd på din maskin. skriv inn ipconfig /all . Se etter gateway adressen, som regel 192.168.1.1 eller 192.168.0.1 ... Åpne din nettleser, og tast inn gateway adressen. Logg inn på ruteren, dette er forskjellig fra ruter til ruter, så å nevne vilken ruter du har ville ha hjulpet oss mye, og da kan vi hjelpe deg mer Og derreter finner du ruteren din på portforward.com, og spill du skal forwarde, ug du har en fin guide Endret 8. januar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Du må finne ut av hvilken router du har, så må du gå på portforward.com, og finne modellen din der. Følg så de enkler instruksjonene. Lenke til kommentar
DDimwit Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 jeg har gigabyte gn-br01g Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) .. Endret 8. januar 2011 av dontzi Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Deafult gateway-adresse til din router er 192.168.1.254. Prøv å skriv det i nettleseren din. Default brukernavn/passord er: admin/admin. http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Gigabyte/GN-BR01G/PS3_Uncharted_Drakes_Fortune.htm Vet ikke om dette er riktig porter som brukes her, google it! Endret 8. januar 2011 av jale Lenke til kommentar
DDimwit Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 min er 192.168.1.254, når den kommer opp står det at jeg skal taste inn brukernavn og passord hva skal jeg taste inn ??? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det kan stå i brukermanualen du har på gigabyte gn-br01g. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 som jeg skrev over, så er det admin og admin... Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Beklager off-topic men følte for å dele det. Syntes det stod: hvordan åpne internett-sport. *spennede* tenkte jeg. Når du først er inne å ordner på dette synes jeg (om du ikke alt har gjort det) bør sette NAT på open. Lenke til kommentar
DDimwit Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 hvordan får du nat typen på open Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det blir litt håpløst å forklare, når man ikke få bekreftet om du har greid å logge deg inn på routeren. Ikke bare still spørsmål, men kom med litt info også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå