Gå til innhold

Fa*n ta NetCom!

iver89

Anbefalte innlegg

I fjor fikk jeg min søsters gamle mobiltelefon og en NetCom startpakke med SIM-kort og et 150 kroners påfyllingskort. På de 2 månedene jeg fikk brukt mobilen brukte jeg til sammen ca 30 kroner, før søsteren min ødela sin og ville ha min tilbake. For 3 måneder siden ba hun meg reparere den telefonen hun hadde ødelagt, og det gjorde jeg, slik at den nå virker, og jeg fikk min tilbake igjen. Da var det fremdeles 120 kroner igjen på kortet. Nå, eller for en uke siden omtrent, jeg vet ikke når, sluttet mobilen min plutselig å ta imot eller sende meldinger, og det samme skjedde med telefonmuligheten.

Jeg ringte inn til NetCom kundeservice og spurte hva som hadde skjedd. Mannen som svarte sa at siden kortet ikke hadde blitt "ladet opp" på 1 år, ble det stengt, og om jeg ikke hadde ringt inn innen 2 måneder hadde det blitt slettet. Derfor må jeg nå innen en uke lade opp kortet mitt, selv om det fremdeles er 88 kroner igjen.

Fa*n ta NetCom!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner ikke helt hva du vil frem til... :roll:

Det står TYDELIG (bare du leste litt på ladekortet) at etter 12mnd uten ny påfylling vil saldoen bli slettet og at du IKKE vil kunne få resten tilbake. Dette er en praksis man finner hos ALLE selskapene som tilbyr kontakt kort.

Edit: det sto iallfall sist gang jeg sjekket det

Lenke til kommentar

Det står TYDELIG (bare du leste litt på ladekortet) at etter 12mnd uten ny påfylling vil saldoen bli slettet og at du IKKE vil kunne få resten tilbake. Dette er en praksis man finner hos ALLE selskapene som tilbyr kontakt kort.

:yes: står det enda.

Lenke til kommentar
nå har jeg lett igjennom alle brosjyrer og ark som, og jeg har ennå ikke funnet noe sted hvor det står noe om at man må fylle opp innen 12 måneder

det står på kontant kortet som du kjøper i butikke ned på hjørnet.

Lenke til kommentar

WTF!

Står det d? :o

Lenke til kommentar
nå har jeg lett igjennom alle brosjyrer og ark..

.. for den enorme summen av 88 kr. trodde ungdommen nu til dags fikk heftige ukelønner og trekvart million kroner når de konfirmerte seg, jeg.

elns... :shrug:

Lenke til kommentar

har ikke konformert meg, og får heller ikke ukelønn eller lunchpenger (med noen unntak om vi mangler brød)

på påfyllingskortet som kom med i pakken står det følgende ting i de nederste hjørnene: netcom.com, Du kan til hver tid....., pris 150,-, og i det siste hjørnet står det ingenting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...