Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver

91 stemmer

1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

• Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25

Anbefalte innlegg

Hva vil det si at søknadden min er godtatt under tvil? At jeg trår på tynn is og kan bli kastet ut når som helst? :p

Bare nyskjerrig.

Kan legge til at jeg er 19 år og for tiden går på folkehøyskole nær Trondheim.

Går på Backountry Jibbing linje, og liker ofte og slacke litt på kveldene i stua sammen med alle andre mens jeg gamer litt Minecraft i bakgrunnen av samtaler og TV.

Betyr bare at jeg føler den var litt lite informativ, og får ingen betydning for deg innpå serveren, du stiller likt som alle andre :)

Går du på Rødde altså? ;)

Har du gått der selv siden du vet det? :p

Nei, Bare vokst opp i nabolaget! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å virke negativ på noen måter, men tror vi trenger en liten opprensking på denne serveren...

Er det bare meg eller virker det som samarbeid nesten ikke er eksisterende? Virker som majoriteten bare går rundt for å loote andre, en å samle sine egne resurser, derfor trekker jeg frem sverd og bue på de fleste som nærmer seg, rett og slett fordi det bare er 3-4 spillere jeg stoler på...

Ikke bare det, men hittils i dag har jeg allerede reparert flere ting på huset mitt, som har kostet meg 30-40 wood, cobblestone, glass, jord og fakler... Fortsetter det slik rekker jeg ikke annet en å skaffe ressurser til å reparere hus

Lenke til kommentar

Okei, Eg ha spælt på build servern ei uka snart ikke hadd problema.

Bor i Mo i rana, lik minecraft. Tanken på å grief gjør meg lei meg...

Ha aldri stjelt! Veldi nysgjerri på korsn multiplayer e når man møst liv.

Eg veit ikke ka meir det e å sei.

*EDIT*

Trur det vart for kort det og...

Eg fikk veta om denna survival servern av nån som snakka om det på build servern.

Eg bi væll å lag meg hus og drep monster (ves det e monster)

Spælt sia sånn cirka august trur eg.

Veit mesteparten av crafting templates.

Eg heit: Sindre Ø***** (Stjerneting for sikkerhetsgrunn*

Bor: Mo i rana, båsmo

Alder: 13

Intressa: Alpin, skola, venna, minecraft og sekkert masse anna eg ikke kommer på no

Håp denna vart "tykk" nok :p

Og ingamen det va selfølgeli Sindrizh

Endret av Sindrizh
Lenke til kommentar

Kjøpte Minecraft i går (ja faktisk etter å ha lest denne tråden). Gama hardcore minecraft i hele går / dag og spillet er jaggu meg awezome, tho begynner jeg å bli litt lei singelplayer, så multiplayer hadde vert kjekt.

Sett endel filmer på youtube osv, og er imponert over hva folk finner på + jeg føler meg litt alene på singel playeren :(

Så nå er jeg på jakt etter venner! :D Ingen planer om å stjele osv!

Er 18 år og går på VGS Studiespesialiserende (dvs masse fritid til Minecraft i lite interresante fag som det desverre er mange av.. )

Vil også få prøve og spille minecraft på en skikkelig server, som dette ser ut til å være!

Ingame nick : iNzzane

Lenke til kommentar

Hei

Jeg heter bigggan in game, jeg har spilt classic noen måneder nå og bygd masse, men nå er jeg lei og vil prøve og gjøre noe annet en å bygge ting, så jeg ser dette som en flott ny måte(og plass) til å spille minecraft på!

Spilletiden på alpha/beta er ikke mye, spilte litt alpha når den gratis helgen var oppe, og følte at måtte mine for å få diverse materialer ikke passer til meg som vil ha alle materiellene nå :p, Jeg ser da at prøve og drepe zombier og gjemme meg fra dem som en ny utfordring.

bigggan

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Ønsker å legge inn en klage på kenbo som utøver maktmisbruk på survival-serveren.

Fra klokken 01:15 og utover ble softislol drept mer enn 10 ganger rundt spawn, av kenbo22. Dette er noe som kan anses som spawn kill, men det ble kanskje mer sett på som en lek mellom de to. Kenbo22 var utstyrt med fullt armorkit + våpen og til slutt fikk softislol hjelp av oln og meg. Det endte med at han til slutt ble drept EN gang. Dette resulterte i at både oln og softislol ble bannet for spawn kill??? Dette blir for meg helt feil.

Jeg har generelt sett ikke noe i mot kenbo22, og har stor respekt for byggverkene hans på byggeserveren, men dette er å synke lavt.

Håper at dere kan ta en prat om slikt internt og at dere kan fikse unban på oln og softislol asap, ettersom vi jobber med et prosjekt på serveren.

Lenke til kommentar

Ønsker å legge inn en klage på kenbo som utøver maktmisbruk på survival-serveren.

Fra klokken 01:15 og utover ble softislol drept mer enn 10 ganger rundt spawn, av kenbo22. Dette er noe som kan anses som spawn kill, men det ble kanskje mer sett på som en lek mellom de to. Kenbo22 var utstyrt med fullt armorkit + våpen og til slutt fikk softislol hjelp av oln og meg. Det endte med at han til slutt ble drept EN gang. Dette resulterte i at både oln og softislol ble bannet for spawn kill??? Dette blir for meg helt feil.

Jeg har generelt sett ikke noe i mot kenbo22, og har stor respekt for byggverkene hans på byggeserveren, men dette er å synke lavt.

Håper at dere kan ta en prat om slikt internt og at dere kan fikse unban på oln og softislol asap, ettersom vi jobber med et prosjekt på serveren.

oln er allerde unbannet, ang deg og sofislol så diskuterere vi saken. vi diskuterer også hva vi skal gjøre med SS, som avien sier så vil mer info om dette komme :)

Lenke til kommentar

Reglene for spawn kill på survival serveren:

Spawn kill også omtalt som dreping der en person stater etter å ha blitt drept. Dette er lov, men gjentatte spawn kills etterhverandre på en eller flere personer samtidig er ikke lov. Det gis ut advarsel etter gjentatte spawn kill på en eller flere personer etterhverandre.

De reglene kommer fra TJ etter jeg pratet med han i går. Jeg er helt enig med deg Ventrec at Kenbo22 på dette tidspunktet missbrukte sine rettigheter.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Ja, mener selv spawn kill ikke er rettferdig, uansett er suvival-serveren nå nede til den nye serveren kjem opp. Det blir en del forandringer dette gjelder regler, brukere og forandring på hvordan brukere får joine serveren.

Mer serverer kjem når ting er oppe å gå!

Skal ta det opp med kenbo22 når jeg kjem heim og få høre detalj om hva som har hendt.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Sikkert like greit... Logga på rett før serveren stengte, og igjen hadde noen griefet huset mitt... dører var borte, hull i vegger, skilt tatt ned, nesten alle fakler var borte, det var gravd etter kister og inventar i huset var borte...

Du må bo mere øde :D

Når X-kordinaten nærmer seg -500 til -1000 så bor du øde.

Lenke til kommentar

Anaxyd og jeg(Tezlon) har spilt en del på build-serveren nå, men vi trenger en pause. Har lyst på et litt mer intenst gameplay, leke litt mer med redstone, feller osv. Rett og slett spille spillet på en litt annen måte. Blir litt seigt med (SYKT)mye bygging og mining av ress i lengden. Håper dette var utfyllende nok.

Mvh, Tezlon.

Edit: Har et spm. Alle doneringer går til en "stor" felles pott uavhengig av server?

Endret av Tezlon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...