Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver

91 stemmer

1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

• Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25

Anbefalte innlegg

På hvilken måte kan du da garrantere at denne loggen er ekte vare? :whistle:

Kan dessverre ikke garantere på noen måte. Der jeg hente ut log filen og poste den, sist modifisert vil være den siste dato der den blir forandret når ftp henter den eller når den 7-zip sjekke filene for feil med dem.

Kan derfor ikke garantere på noen måte at den ikke har blitt forandret på. Eneste i log der give har blitt brukt var nå den nye verden kom etter den gamle vart ødelagt av strømen som gjekk der dem som arbeidet fekk iron kit + når jonol skulle ha klokken får og sjekke noe der han først fekk en lava bucket fordi feil ide vart skreve så en klokke etterpå.

Eneste som har denne kommandoen /give er når databasen blir forandret slik den er tilgjengelig, eneste som har accesss til den er jeg og jonol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

halla :) ja som jeg sa det høres veldig morsomt å bli med på danne serveren har spilt på buildserveren ganske lenge nå:) har aldri spilt på en sån server så dette blir morsomt ;)

jeg er med på og bygge namsoskrka på serveren:) og jeg bare elsker minecraft :) :) :) kan jeg bli med :) ??=??

Lenke til kommentar

Så, med andre ord så har enten du eller jonol jukset til dere litt kjøtt?

Det står jo ikke i loggen.

halla :) ja som jeg sa det høres veldig morsomt å bli med på danne serveren har spilt på buildserveren ganske lenge nå:) har aldri spilt på en sån server så dette blir morsomt ;)

jeg er med på og bygge namsoskrka på serveren:) og jeg bare elsker minecraft :) :) :) kan jeg bli med :) ??=??

Greit, dog litt tynn

Lenke til kommentar

Nei, trulig ikke.

Jeg vet selv ikke hvorfor han 20 stykke i inventorien. Hadde selv 4 stykk, men ikke nært så mange. Skulle ønskt jeg fekk TNT igjen etter pjatte stjal den. Surt og dø med 40 tnt-er i inventory :(

Lenke til kommentar

Ser jeg syner, eller godkjente dere nettopp en søknad som kom inn én time etter min egen? Ikke frekt ment, men det er en merkelig beslutning å ta. Jeg mener ikke å mase, men når man har lite spilletid igjen for kvelden, hvis sakte men sikkert svinner hen for hver søknad(som er skrevet etter min)dere godkjenner, så er det lov å si i fra.

Lenke til kommentar

Det står jo ikke i loggen.

Har ikke sett loggen, og denne kan ha blitt forandret fra den forlot serveren uansett.

Nei, trulig ikke.

Dette synes jeg er litt vell merkelig. Har aldri, under noen omstendigheter klart å fått til å stakke kjøtt uten å spawne dette.

Har tilogmed nå nylig bygd en grisespawner + Slaktehus på en annen server med craftbook og ikke fått til å stakka kjøtt i det heletatt, selv om det er snakk om bortimot 20 dobbelchest fylt opp + alt vi har gitt F i å putte inn i chest.. /clearinv :w00t:

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Ingame nick: Ishabida.

Hvorfor meg?

Jeg har spilt på Hardwork.no sin server i 3-4mnd(kanskje mer?), og kjenner regler, admins og annet bedre enn min egen baklomme. Jeg er en voksen og seriøs spiller, og skaper ikke bråk eller dårlig stemning blant andre spillere, forutenom de uheldige som står i min vei. Muligheten til PvP(player versus player) frister, og dette er noe jeg har ventet på. En surivalserver er mer utfordrende enn en vanlig byggeserver, og krever dermed mer fra oss spillere. Dette appellerer til meg, da jeg liker utfordringer. Jeg liker også å stjele kister, drepe mine motspillere og opparbeide meg et fryktet navn på Hardwork.no sin server. Vi sees.

Annen informasjon:

- 18 år gammel

- Spiller jevnlig

- Har flere venner på den andre Hardwork.no-serveren

Beklager så meget, glemte det helt av. Velkommen skal du være!

Lenke til kommentar

Heisann ;)

Jeg heter Trond Jørgen blir kalt TJ, 16 år fra et lite sted i Buskerud :p

Spiller på byggeserveren deres også :p

Men har lyst til å komme i gang med å overleve og ikke bare bygge :D så jeg lurte på om jeg kunne kommet inn på denne serveren :D

-TJF94

Lenke til kommentar

Hei jeg heter nicholas95(ingame) jeg har spilt minecraft siden oktober 2010, jeg begynte først på single player for og lære meg tingene, men så hentet min bror meg inn på deres build serverer.

Deres build serverer har jeg spilt på i 2-3 månder no, og jeg spiller minst 2-3 timer daglig.

Jeg vill ikke slutte og spille på deres build serverer hvis jeg får tillatelse til SS.

Jeg liker spenning på minecraft og derfor har jeg begynt og bli tom for ideer på dere build serverer. Så jeg tror jeg kommer til og kose meg mer med og spille med zombier.

Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg prøver igjen :p

Jeg er 14 år gammel(not fjortiss). Jeg er født og oppvokst i Lørenskog utenfor Oslo.

Jeg er Minoren fra buildservern.

Har spilt nesten hver dag siden jeg startet for noen uker siden :)

Jeg øsnker å joine pga. jeg vil prøve en annen måte å spille på enn bare build, og jeg skal herje med alle zombiene og alliansene og alt annet det er mulig å herje med :D

Begynner å bli etablert på buildserveren, men øsnker og få en avveksling fra byggemaset ^^

Lengter etter adrenalinkicket når solen begynner å gå ned, sammen med de jeg er kjent med fra buildserveren :D

Håper det var nok denne gangen ;)

Minoren

Godkjent den!

Hei.

Jeg, Eirik, er 18 år fra Bergen.

Har spilt mye på bmundsens server helt til han lå den ned. Jeg elsker å bygge ting og syns minecraft er et spennende konsept. Derimot når det bare er kits blir det ensformig og lite utfordrende. Jeg har spilt mye sp surival også, men det er jo alene. Jeg vil gjerne spille med mange andre likesinnede (noen ikke?:p) og utforske universet.

Spilletiden varierer, men kan godt være et par timer pr. kveld.

Jeg kan se for meg mange artige stunder med hw vs zombies.

Hva er bedre enn minecraft med et sosialt aspekt?

Acc: Pattidatti

Godkjent :)

Hei!

Kan jeg bli med å spille på denne serveren?

Har spilt på mc.griznah.net og bmund sin server, så regner med at bmund kan gå god for meg :)

Alder: 20

Ingame name: hakonl

denne er nok litt for tynn dessverre, prøv med en som er litt mer utfyllende :)

God dag!

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å joine denne serveren, da jeg har lett etter en seriøs og stabil survivalserver lenge. Har spilt i en del måneder på Hardworks buildserver, men tanken på en survivalserver har begynt å friste mer. Kan ikke si jeg har en ekstremt god grunn til hvorfor jeg fortjener å være med på denne serveren, annet enn at jeg elsker minecraft og at jeg har drømt om en ordentlig survivalserver lenge!

Mitt ingame nick er TheFriedrich, og forøvrig er jeg 18 år gammel og kjenner også en del andre fra hardworks buildserver.

Godkjent, men under tvil!

Kan jeg få komme inn på serveren?

Nå i det siste har jeg spilt mye singelplayer men jeg føler at det mangler noe, jo såklart, det er at det ikke er andre innpå og spille med.

Hvorfor jeg spiller singelplayer? Jo, fordi det er dritt gøy med monstre som du vet alltid kan ta deg, bygge feller, og forsvar.

Hele opplegget syns jeg høres tøft ut med pvp og stjeling. Jeg fortjener og komme innpå serveren fordi jeg håper jeg kan bidra med miljøet.

Jeg har vært innpå litt random servere i det siste men vil ha en jeg kan gå innpå fast på og håper det blir denne. :)

Reglene skal jeg såklart prøve og følge. Har veldig lyst og bli med på morroa! Har spilt siden midten av sommerferien.

Nick: ImJoacim4Life :)

Du er allerede banned fra vår buildserver og får derfor ikke tilgang her heller!

Nick: Freddyfinger2

jeg vil inn fordi jeg begynner og bli lei av og bare bygge og vil prøve noe med litt action !

spilletid: mest fra ettermidagen til kveld

spiller på mc.hardwork.no sin build server.

har ikke noe info jeg tenker kan være nyttig nå :thumbup:

Denne er nok litt for tynn, vennligst legg litt mer i en søknad!

Skulle gjerne hatt tilgang til denne serveren da jeg lenge har kost meg på buildserveren til hardwork.no Og ikke egentlig gjør stort mye annet en å se på andre sine store byggverk.

Derfor virker dette veldig spennende til en forandring.

Er en casual gamer og har ikke veldig mye tid å bruke på minecraft for tiden. Men den lille tiden jeg har bruker jeg gjerne online. Er også en rolig person generelt, så det blir ingen massive rages når jeg blir drept eller lignende.

Nick Tortuga.

Et spørsmål. Er det lov å stjele fra kister inni hus? Greit å vite om jeg må lage secret stash eller ikke før jeg begynner :p

Synes denne også mangler litt, men godkjent under tvil! er lov til å stjele fra chests ja :)

Heisann ;)

Jeg heter Trond Jørgen blir kalt TJ, 16 år fra et lite sted i Buskerud :p

Spiller på byggeserveren deres også :p

Men har lyst til å komme i gang med å overleve og ikke bare bygge :D så jeg lurte på om jeg kunne kommet inn på denne serveren :D

-TJF94

Dette blir litt for lite, prøv igjen :)

Hei jeg heter nicholas95(ingame) jeg har spilt minecraft siden oktober 2010, jeg begynte først på single player for og lære meg tingene, men så hentet min bror meg inn på deres build serverer.

Deres build serverer har jeg spilt på i 2-3 månder no, og jeg spiller minst 2-3 timer daglig.

Jeg vill ikke slutte og spille på deres build serverer hvis jeg får tillatelse til SS.

Jeg liker spenning på minecraft og derfor har jeg begynt og bli tom for ideer på dere build serverer. Så jeg tror jeg kommer til og kose meg mer med og spille med zombier.

Godkjent! ;)

Lenke til kommentar

Heisann ;)

Jeg heter Trond Jørgen blir kalt TJ, 16 år fra et lite sted i Buskerud :p prøver å spille så mye jeg kan, er somregel på minst en gang om dagen.

Spiller på byggeserveren deres også, gjort det ganske lenge nåå, 2-3 måneder kanskje, er ikke helt sikker. Men kan "the basics" liksom :p

-TJF94

Ps. var det lov og stjele fra f.eks. chests, når folk dør kan du ta tingene dems da ?

Lenke til kommentar

Nick - EpicwH1TE

Vil inn fordi det er chill å være Lars monsen og fordi jeg begynner å bli litt lei byggeservern.

Har spilt online på et par servere men den jeg spiller mest på e nok Hardwork sin egen byggeserver.

Har ca spilt i et halvt år med minecraft.

Lenke til kommentar

LES REGLENE! link i første post!

Heisann ;)

Jeg heter Trond Jørgen blir kalt TJ, 16 år fra et lite sted i Buskerud :p prøver å spille så mye jeg kan, er somregel på minst en gang om dagen.

Spiller på byggeserveren deres også, gjort det ganske lenge nåå, 2-3 måneder kanskje, er ikke helt sikker. Men kan "the basics" liksom :p

-TJF94

Ps. var det lov og stjele fra f.eks. chests, når folk dør kan du ta tingene dems da ?

Godkjent under tvil! les i førstepost og se linkene!

Nick - EpicwH1TE

Vil inn fordi det er chill å være Lars monsen og fordi jeg begynner å bli litt lei byggeservern.

Har spilt online på et par servere men den jeg spiller mest på e nok Hardwork sin egen byggeserver.

Har ca spilt i et halvt år med minecraft.

Dette blir for lite ja! prøv igjen

Lenke til kommentar

Hei. Ønsker å spille på survivalserveren. Er 24 år, fra Trondheim.

Har spilt Minecraft siden i høst, og ble fort avhengig :innocent: Har syslet veldig mye på buildserveren i noen måneder, tilbragt mange timer der, selv om jeg ikke har satt noen store spor/fete bygg etter meg.

Men det blir litt ensidig å bare bygge, og savner survival-biten. Har derfor vekslet mellom singleplayer og egen server jeg har satt opp, men blir fort ensomt der, savner den sosiale biten.

Håper ikke denne er for kort, er ikke så flink til å selge meg selv, hvis dere skjønner.

InGameNick: zettt

Lenke til kommentar

Hei, VIl gjerne få bli med på denne serveren. Har spilt ca 10 timer med singelplayer og kan vell det meste som gjelder crafting og hvordan moden fungerer.

Grunnen til at jeg vil joine denne serveren er fordi jeg rett og slett er lei av byggeserveren deres. Blir mye kulere med Mobs om natten og litt kriger iblant :).

Mitt ingame nick er epicwH1TE og kan gjerne teame up med noen andre.

Håper vi snakkes på servern!

Lenke til kommentar

ett annet problem er at han sier:

jeg plukket det opp, etter at tj daua

selv om tj hadde spawnet det, noe han ikke har gjort i flge loggen, hadde i hvertfall ikke spilleren som plukker det opp fått det stacket

Avkreftet dette nettopp på en annen server her nå.

Jeg ble gitt 20 kjøttstykker, ble så drept av en annen kar.

Da han plukket opp dette fikk han en stack på 19 stk + 1 kjøttbit. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...