Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver

91 stemmer

1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

• Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25

Anbefalte innlegg

Probeus banna mæ...

og grunnen var greifing, og nekter ikke på at jeg gjorde det, men bare noen får minutter før spurte noen i chaten om "er det lov å tømme lava i huset til naboen?" og svaret fra en av adminsa var " det er lov, men det kommer til å skaffe deg uvenner"... og siden jeg allerede hadde noen uvenner tømte jeg lava i et hus og rett utenfor, og ble dermed banna av probeus reason: greifing i stor stil.

Og jeg gjorde det BARE for å provosere, fordi når de sier det er lov skulle jeg se om det var slik, men tydeligvis ikke!! Så jeg mener jeg skal bli unbanna igjen, og da skal jeg oppføre meg fint. MEN de får da bestemme seg: er det lov, eller er det ikke lov?

de kan ikke SI en ting og GJØRE noe annet! det er bare useriøst

Hilsen David Lande (Softislol)

DU er midlertidlig bannet inntil videre. Hva noen andre admins har sagt, kan ikke jeg vite, men etter min viten så er det ikke lov å griefe innvendig på den måten du gjorde med å helle lava i trappene.

Lavaen og brenningen utenfor er helt ok, Men når du begynner å legge lava i trappetrinnene, i alle etasjene så er det etter min tolkning å gå over streken. Lavaen innvendig ødela en del kister, samt at den drepte (minst) en person. En av reglene er at man ikke skal drepe noen inne i sitt eget hus, og det var det du gjorde med lavaen. Hadde du klart å komme deg helt til topps, hadde du klart å få lava nærmt nok treverket og brent ned store deler av bygget, noe som vil kreve flere timer med bygging.

Som sagt, så er du midlertidlig bannet inntil noen admins kan gi et konkret svar på hva om dette var lov eller ikke lov.

- Probeus

Takker for svaret, og brenning av hus må du dra lenger ut på landet med, hanisen tente på et tre som stod nært huset mitt så huset brant ned, mens jeg stod et stykke unna, og sa etterpå..."tente jo ikke på huset ditt, bare treet"... så etter det ble egentlig brenning av hus lovlig. Så dere må rydde opp i admins gjengen deres også!

og det var ingen personer inne i huset når jeg gikk inn, de kom etter meg, sikkert for å ta livet av meg... så jeg helte lav

Som igjen var resultatet av at pjatte, og dere har valgt en feig taktikk (juks og at dere valgte å peke på manko i regler på at dette da var tillatt! Selv en idiot burde forstå at dette gir en alt for store fordeler.) samt at teknisk sett så har pjatte griefet huset mitt et par ganger ved å ødelegge vegger for å komme inn. Brenning av huset var en regelrett hevneaksjon gjordt av spilleren Hansien, ikke administratoren/moderatoren Hansien.

PS: Jeg skal sette meg ned nå og skrive noen ideer til videre utvikling av denne serveren. Jeg trivs her, men det har blitt for stort fokus på det som er griefing til vanlig i fra deres side!

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svaret, og brenning av hus må du dra lenger ut på landet med, hanisen tente på et tre som stod nært huset mitt så huset brant ned, mens jeg stod et stykke unna, og sa etterpå..."tente jo ikke på huset ditt, bare treet"... så etter det ble egentlig brenning av hus lovlig. Så dere må rydde opp i admins gjengen deres også!

og det var ingen personer inne i huset når jeg gikk inn, de kom etter meg, sikkert for å ta livet av meg... så jeg helte lav

Det er litt konfliker i reglene om hva som er tilatt og ikke tilatt. Noen regler er blitt gitt til oss muntlig på Mumble, og det er kanskje ikke det mest optimale.

Admins sitter seg nå ned og lager reglene en gang for alle.

Husk at serveren er under 2 dager gammel, så det blir litt kluss mtp regel-laging i starten.

Men mest sannsynlig blir du ikke permabannet ihvertfall, siden reglene var utydelige på det tidspunktet,

Lenke til kommentar

Hei, vil gjerne joine serveren, mange av dere har nok truffet på meg på buildserveren.

Jeg har spilt litt på buildserveren uten å ha gjort særlig stort ut av meg, og synes det begynner å bli ganske kjedelig å bare vaserundt og fikse på huset mitt!

Eller er jeg 18år, bor "nordpå", og har veldig lyst til å spille på serveren sammen med dere andre :)

Mangler den overbevisendes biten hvor du forklarer oss hvorfor du fortjener å bli med på morroa på survivalserveren! ;)

Lenke til kommentar

Det er litt konfliker i reglene om hva som er tilatt og ikke tilatt. Noen regler er blitt gitt til oss muntlig på Mumble, og det er kanskje ikke det mest optimale.

Admins sitter seg nå ned og lager reglene en gang for alle.

Husk at serveren er under 2 dager gammel, så det blir litt kluss mtp regel-laging i starten.

Men mest sannsynlig blir du ikke permabannet ihvertfall, siden reglene var utydelige på det tidspunktet,

Banen oppheves, ettersom reglene ikke var fastsatt på det tidspunktet. Reglene har ikke tilbakevirkende kraft og han har derfor ikke gjort noe galt. Han har også rett i at han fikk det svaret i chat. På det grunnlaget har jeg derfor unbannet softislol, med umiddelbar virkning og beklager at han ble bannet i utgangspunktet.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Beklager så meget!

Ser nå at mine to innlegg i går var skrevet i "full forbannelse" over å bli bannet midt i kampens hete, og utelater jo det viktigste, så derfor vil nå si unnskyld til vedkommende som fikk huset sitt ødelagt.

Det var jo ikke meningen at denne striden skulle gå utover deg, meningen var å gi adminsa som utallige ganger hadde tatt meg av dage utenfor det huset litt hevn, men ser nå at den ble veldig mislykket hevn.

ja ja beklager igjen, og hvis ikke annet skjer så snakkes vi kanskje på build serveren, for der er jeg fortsatt konge! (samt at det er vanskeligere å greife, så blir ikke bannet;))

Og hvis det en gang skjer at jeg blir unbanna kan jeg hjelpe til med å bygge opp huset igjen, hvis du vil da :p

Hilsen Softislol (DL)

Lenke til kommentar

Hei jeg heter Kennyog jeg eelsker Minecraft :D

Jeg vil gerne bygge på survival fordi jeg Elsker å bygge å forsvare mg mot zombier ;P

Jeg har tenkt å hjelpe yoshi8785 med noen ting også :D

Minecraft brukernavn: xXKennyXx

Alder: 15

sPILLETID: siden en gang i november tror jeg XP

Jeg har spilt på hardwork ganske lenge nå :D

SÅNN nå er alle kravene til Hansien utfylt XD

Endret av xXKennyXx
Lenke til kommentar

HEY

Erik her (15). Jeg har spilt på hard work built serveren i noen måneder, men det ble litt kjedeligt å bare bygge uten noen monstre, så jeg har lyst til å spille på en survival server i stede.

I det siste har jeg spilt mest på single player for å drepe noen monstre og prøve å dempe lysten.

men da jeg fikk høre om en survival server ble jeg interesert og fikk med en gang lyst til å søke om jeg kunne joine.

IGN: ErikHolst

Lenke til kommentar

Beklager så meget!

Ser nå at mine to innlegg i går var skrevet i "full forbannelse" over å bli bannet midt i kampens hete, og utelater jo det viktigste, så derfor vil nå si unnskyld til vedkommende som fikk huset sitt ødelagt.

Det var jo ikke meningen at denne striden skulle gå utover deg, meningen var å gi adminsa som utallige ganger hadde tatt meg av dage utenfor det huset litt hevn, men ser nå at den ble veldig mislykket hevn.

ja ja beklager igjen, og hvis ikke annet skjer så snakkes vi kanskje på build serveren, for der er jeg fortsatt konge! (samt at det er vanskeligere å greife, så blir ikke bannet;))

Og hvis det en gang skjer at jeg blir unbanna kan jeg hjelpe til med å bygge opp huset igjen, hvis du vil da :p

Hilsen Softislol (DL)

Du er ikke bannet lengre, se innlegget to over ditt eget.

Lenke til kommentar

Hei.

Vil gjerne joine survival serveren på grunn av att jeg begynner å bli litt lei av bare bygging og av att mange av vennene mine er der. Jeg har spilt minecraft i noen måneder og spiller litt hvær dag. fikk kjempelyst til og joune når jeg enderlig hørte att Hardwork hadde en survival server oppe. Og jeg lager ikka akkuratt mye bråk for andre.

Nick: petter_lysgaard

Godkjent, under litt tvil.

HEY

Erik her (15). Jeg har spilt på hard work built serveren i noen måneder, men det ble litt kjedeligt å bare bygge uten noen monstre, så jeg har lyst til å spille på en survival server i stede.

I det siste har jeg spilt mest på single player for å drepe noen monstre og prøve å dempe lysten.

men da jeg fikk høre om en survival server ble jeg interesert og fikk med en gang lyst til å søke om jeg kunne joine.

IGN: ErikHolst

Igjen, godkjent under litt tvil!

Hei jeg heter Kennyog jeg eelsker Minecraft :D

Jeg vil gerne bygge på survival fordi jeg Elsker å bygge å forsvare mg mot zombier ;P

Jeg har tenkt å hjelpe yoshi8785 med noen ting også :D

Minecraft brukernavn: xXKennyXx

Alder: 15

sPILLETID: siden en gang i november tror jeg XP

Jeg har spilt på hardwork ganske lenge nå :D

SÅNN nå er alle kravene til Hansien utfylt XD

Grei nok søknad, mangler kanskje litt, men godkjent.

Endret av mGrytbak
Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg prøver igjen :p

Jeg er 14 år gammel(not fjortiss). Jeg er født og oppvokst i Lørenskog utenfor Oslo.

Jeg er Minoren fra buildservern.

Har spilt nesten hver dag siden jeg startet for noen uker siden :)

Jeg øsnker å joine pga. jeg vil prøve en annen måte å spille på enn bare build, og jeg skal herje med alle zombiene og alliansene og alt annet det er mulig å herje med :D

Begynner å bli etablert på buildserveren, men øsnker og få en avveksling fra byggemaset ^^

Lengter etter adrenalinkicket når solen begynner å gå ned, sammen med de jeg er kjent med fra buildserveren :D

Håper det var nok denne gangen ;)

Minoren

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg, Eirik, er 18 år fra Bergen.

Har spilt mye på bmundsens server helt til han lå den ned. Jeg elsker å bygge ting og syns minecraft er et spennende konsept. Derimot når det bare er kits blir det ensformig og lite utfordrende. Jeg har spilt mye sp surival også, men det er jo alene. Jeg vil gjerne spille med mange andre likesinnede (noen ikke?:p) og utforske universet.

Spilletiden varierer, men kan godt være et par timer pr. kveld.

Jeg kan se for meg mange artige stunder med hw vs zombies.

Hva er bedre enn minecraft med et sosialt aspekt?

Acc: Pattidatti

Endret av Sneeky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...