Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver


  

91 stemmer

  1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

    • Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25


Anbefalte innlegg

Vi skifter en smule retning igjen folkens. Etter et givende adminmøte i dag, har vi vedtatt og konvertere serveren til RP server. Det blir altså ny oppstart av serveren, med rollespill konseptet som du kan lese om i denne tråden. Grunnen er at konseptene er såpass like, at det ikke gir mening å ha to servere. Beklager turbulensen den siste tiden, men nå tror jeg vi har funnet en veldig god retning, som vi vil holde fast på i lang tid fremover.

 

RP serveren viderefører "kun invitasjons"-systemet som er på serveren i dag og de brukerne som allerede er på denne serveren vil bli videreført.

 

Tidsramme 1-2 uker. Dette kommer av at vi må få Bukkit systemet opp og gå og dette er ikke stabilt ennå.

 

Denne tråden vil bli stengt når vi konverterer.

 

Ellers kan jeg meddele at vi har planer om en tredje server med et annet konsept, men det får vi komme tilbake til ;)

Endret av Avien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil dette si map resett?

 

-I mine øyner så mener jeg at dette nesten må til, desverre, i og med mange nå har begynt å bygge på en sånn måte at ting skal være skjult.

Dette som skjer nå åpner jo for bygging av byer.

 

Ja vi vil atter en gang miste alt vi har gjordt.

Dette kan sikkert virke irriterendes for noen, men jeg mener dette må til!

 

 

ps: Vist mulig så ønsker jeg å ta på meg oppgaven med å bygge en båt, mot at dette kan gjøres på serverens sine resurser.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Vil dette si map resett?

 

-I mine øyner så mener jeg at dette nesten må til, desverre, i og med mange nå har begynt å bygge på en sånn måte at ting skal være skjult.

Dette som skjer nå åpner jo for bygging av byer.

 

Ja vi vil atter en gang miste alt vi har gjordt.

Dette kan sikkert virke irriterendes for noen, men jeg mener dette må til!

 

 

ps: Vist mulig så ønsker jeg å ta på meg oppgaven med å bygge en båt, mot at dette kan gjøres på serverens sine resurser.

 

Vil mest sannsynlig bli map reset. Også derfor jeg sier ifra i såpass god tid.

 

Båt er allerede bygd ;)

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Vil dette si map resett?

 

-I mine øyner så mener jeg at dette nesten må til, desverre, i og med mange nå har begynt å bygge på en sånn måte at ting skal være skjult.

Dette som skjer nå åpner jo for bygging av byer.

 

Ja vi vil atter en gang miste alt vi har gjordt.

Dette kan sikkert virke irriterendes for noen, men jeg mener dette må til!

 

 

ps: Vist mulig så ønsker jeg å ta på meg oppgaven med å bygge en båt, mot at dette kan gjøres på serverens sine resurser.

 

Map reset vil helt klart vurderes.

 

Båt er allerede bygd ;)

 

Guddie!

Uansett, matros Hansien er klar til avreise! ;)

5358311175_f8401e53b4_z.jpg

Lenke til kommentar

Når blir serveren oppstartet på nytt?

 

Og ett lite spørsmål om selve serverkonseptet: Jeg har vært fan av spillerdrevne PVP MMOer i en stund og tror minecraft kommer til å være perfekt for en slike gamemode. Det største problemet jeg kan se for meg er at det er mange forskjellige allianser som finnes i fellesskap, bygger forskjellige baser og til slutt stagnerer spillet. Vil det være noen grunn til å drive PvP i større skala i minecraft / på hardwork? For min del hadde det vært fortreffelig om det var forskjellige sjørøverallianser / banditter som stjal og plyndra fra forskjellige baser og at serveren i fellesskap jaktet på disse. Om alt sånt skjedde uten ett meta element (admin som flagger de, message of the day etc) så hadde spillet fått en enorm dynamikk som virkelig gir spilleglede.

 

 

 

 

Ble kanskje en liten fantasi i stedet for ett spørsmål, men håper noen andre har noen tanker rundt dette. Håper selvsagt ikke at det er en drøss med tyver overalt, men om mulighetene er der så må vel det funke?

 

 

Lenke til kommentar

Da vil jeg gjerne bli satt på whitelist.

Har fått invite av Hansien :)

 

Søknaden min:

 

Hei, jeg heter Sven O, er 21 år og har vært på Hardwork.nos Buildserver i ca. 4 måneder.

Jeg er ikke en veldig aktiv miner lenger, men når jeg bygger noe så liker jeg å gjøre det litt ordentlig (men ikke nødvendigvis stort).

En av grunnene til att jeg vil bli med på survivalserveren er att jeg digger att den er norsk.

 

En annen grunn er att jeg begynner å savne mobs og natterstid. Selvom det skal sies att det er plagsomt å mine når det er helt mørkt, så syns jeg det er dumt å bruke lang tid på belysning, uten å kunne se når lyset "virkelig skinner" (ha, ha.. :ph34r: ).

Kan også nevne att jeg har ett plettfritt rulleblad på den andre serveren. Og jeg er også villig til å hjelpe andre folk hvis de trenger det :) . Kjenner også forøvrig Hansien, så vil bruke han som referanse :p

 

Så det var søknaden min. Håper jeg får bli med på å gjøre mining (og crafting) til en litt mere sosial ting :)

 

Edit: glemte in-game nick *facepalm* Det er altså: FranzlLang

Edit 2: Så nå i etterkant att kanskje søknaden kan missforstås for å være en søknad på build serveren. Men den er til survivalserveren.

 

 

Edit: Ett lite spm.:

Blir penger du donerer på hver av serverne satt på samme konto, eller må du donere to ganger for å gi til begge?

Endret av IllegalDrifter
Lenke til kommentar

Hei hei:)

 

Mordiefeit

Jeg vil starte og spille på survival-serveren fordi jeg har startet og bli lei av buildserveren.

Har spilt på buildserveren ganske lenge nå, og vil prøve noe nytt.

Har bare spilt på hardwork serveren fordi jeg er så fornøyd med den, og håper at survival-serveren er like bra.

 

Tja, thats it = )

Lenke til kommentar

Gullerot vil være med =)

Har vært borte fra minecraft i juleferien, men nå er det vel på tide å sette seg inn i det nye systemet og den nye serveren deres. Håper jeg får joine =)

 

Edit: bedre søknad

 

Vil være med fordi dette høres spennede ut, blir litt ekstra gøy når man faktisk må gjemme seg fra zombier og andre skumle spillere om natten.

 

Har spilt en hel del på byggeserveren og bygd mange bygg der, hvem kan vel glemme gullerot plaza?

 

Er 21 år gammel og studerer økonomi, så hodet er på riktig plass.

 

ønsker rask feedback, vil prøve nå :D

Endret av gullerot
Lenke til kommentar

Vi snakker om å kanskje la dere brukere få en uke på å forberede dere ingame på denne serveren til konvertering til survival.

 

Det vil si at mappet kommer til forbli, og dere får en ca uke til å begynne å gjemme dere og verdiene deres godt!

 

PS: Ikke avgjort enda, men vil trulig bli det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...